![]() |
Blocket sida
Hej.
Finns det intresse av att köpa en väldigt välgjord annonssida. Den är byggd efter blocket. Med funktioner så som butiker mm Sidan har en admin panel som gör det väldigt lätt att hantera sidan. En nyproduktion av en likadan sida hos en webbyrå hade kostat 100.000-200.000 Den ligger inte uppe på någon domän men vill ni ha hjälp med att lägga upp den kan det givetvis ordnas. Möjligheten att anpassa sidan till någon speciell inriktning går också att ordna. Hör av er för mer information |
Hej, sidan liknar Blocket princip om jag har fattat rätt? Har länge skruvat på en ide som saknade just platformen, Har du någon demo på sidan?
En idé är alltid just en idé och är inte värt något om ingen ser något värde i det, Har ganske bra koll på den nya www baserade marknaden i mellanösten och har ett par idér som kan fungera super på den delen av världen. Pma mig gärna en link till en demo så kan vi ta detta ämne vidare. |
Jag skulle också vilja se demo.
|
Samma här. PMa gärna. Och hur är det med betallösningar? Blocket kör ju me kort och telefon...
|
PM tack ^^
|
demo Pm tack
|
pma info!!!
|
Tar emot länk i PM.
|
Tar gärna också mer info.
|
Skicka gärna info till mig med.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson