![]() |
E-butiken svarar inte, vad göra?
Beställde nyligen en datorlåda från itpaket.se (trots skyhög frakt och dålig sajt), förskottsbetalade in till deras bankgiro och efter ett antal dagar fick jag lådan (skickat direkt från Deltaco verkar det som) levererad. När jag sedan undersökte lådan visade sig att den inte alls höll måttet för ändamålet, därför mailade jag itpaket (via formulär) i fredags och bad de skicka returnummer och jag ville ha pengarna tillbaka då jag inte var nöjd med lådan. Inget svar.. Mailade sedan direkt och återigen igår utan att de/han besvarat. Det roliga är att när man bad de bekräfta betalningen fick man svar inom 1h..
Vad kan man göra? |
|
Lätt att vara efterklok men jag förstår inte hur du kan beställa från den sidan.
Men testa att ringa killen bakom: 070-7664817 |
Jo, jag hittade också mobilnummer på allabolag.se, dock är den avstängd verkar det som.
@daniel_: de/han hade ganska bra recensioner på prisjakt, därav valet. Fler förslag? |
Prova
J*han Fr*nsson Z*nzén 08-35 13 41 073-654 86 80 Droppsta 111 195 92 MÄRSTA |
Tack för kontaktuppgufterna, jag fick svar från Johan två dagar sedan på mail att de har begärt ett returnummer och skulle återkomma samt han frågade efter ett kontonummer. Hittills har jag inte fått något mer info, vi får se hur det utspelar sig - rent spontant känns det inte 100% seriöst.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson