![]() |
Köpes: Serverskåp/Rackskåp
Innan jag börjar leta land och rike runt efter ett billigt och begangnat skåp så kan jag lika gärna börja här, efter tips från folk!
Det är så att den LAN-föreningen där jag är delaktig (http://www.valhack.com) behöver köpa in ett skåp där vi kan förvara utrustning under våra event! Kraven är att det är 19" med tre väggar och en låsbar dörr (gärna glas, det är coolt!), samt att det finns i Västra Götaland/Södra Sverige. Efter tio minuter på Google och diverse köp-och-sälj-siter så konstaterade jag att det knappt fanns några ute till salu här nere, enbart uppe i Stockholm (vilket är för långt :( ). Så kom igen nu! Fram med skrotet till SUMMALAJNEN! Ni når mig snabbast på mail, alternativt IRC (ja, folk använder fortfarande det!). Epost: [email protected] IRC: SUMMALAJNEN @ irc.quakenet.org Ha en fortsatt trevlig dag! |
Vi har 2-3 rack du kan få billigt (kanske gratis? Måste kolla.) om du hämtar hos oss på västkusten (GleSYS).
|
Citat:
Var vänligen att maila mig när du vet helt säkert om det finns till salu/kan bortskänkas! Mvh. |
Sorry, de var bortlovade. Vi hadde tre rack som vi fått som demo.
|
Citat:
|
Jag har ett 32U-skåp, låsbart med glasdörr. Svart.
80 cm djupt, 80 cm brett, 160 cm högt. Fläktpaket i toppen. Notera att djupet räcker för hemmabyggeservrar (de brukar bara vara ca 60 djupa) men köpeservrar 1-2U från HP/Dell blir lite svårare att få plats då de brukar vara 74-75 cm djupa. Stolparna (kolumnerna?) går att justera i djupled så man kan få lite större avstånd mellan dem än vad jag har idag. Finns i Göteborg. Jag /msg'ar dig. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson