![]() |
Vilket är det bästa White label affiliate idag?
Vilka har idag den bästa lösningen inom white label?
Svara med genre och länk till företaget. Själv har jag provat inom dating och sexshop men vill ha flera nya brancher. |
Jag letar faktiskt också efter white label / host and post. Vore coolt om någon hade några bra svenska alternativ då dessa verkar väldigt svåra att hitta.
|
Jag har inte så mycket egen erfarenhet av det, men knullis här på forumet håller nog på med det, dra ett PM till honom.
|
sextronix.com hittar du whitelabel porr i överflöd i både mobilt format och till vanliga datorskärmar!
|
Citat:
|
Jag har bara kört det någon månad än! STX-tuben är ju perfekt för en annan latmask i alla fall. :)
Använder den på bl.a. se x- fil m. se. Mobilt har jag bl.a. po rr fi lm gr at is .se om ni vill se hur resultatet blir. Inte jättesnyggt men det duger! :) |
ganska irriterande. refflänkar är ej egen reklam - märkligt.
|
Citat:
|
Hmm, kanske inte skulle ha gjort sådär men det var ju en länk till en bra sida i vilket fall som helst!
sextronix.com för er som inte vill följa min reflänk då!! |
erebos gör du pengar på sextronix ärligt talat på den svenska marknaden? jag har igenom årena provat dem och aldrig ens lyckats få in 1 $ ? och jag har och har haft mycket trafik att skicka till de olika sakerna i programmet. intressant att veta hur du lyckats
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson