![]() |
S: kosttillskottsida (PSD)
Hejsan!
Tänkte se om det finns intresse av en webbshops-design som är utformad för att sälja kosttillskott. Ni kan se hur den ser ut på url Säljer som privatperson. Produktbilder, annonser, logotyper osv får ni självklart med, men ni har inga rättigheter på dem. (Gymgrossisten ligger där för brist på ork att skapa en egen logotyp till just den designen). Säljer sidan en dag efter att första budet inkommit. Priset startar på 700kr. Köp-nu pris: 1500kr. Alla typer av frågor kan ni ställa i tråden eller via pm. Bud mottages både i tråden och pm. Lycka till, och ha en trevlig dag! //Fredrik jonsson |
Jag är tyvärr inte i behov utav denna design men jag måste bara få flika in och säga att den var riktigt snygg! Bra jobbat! :)
|
Citat:
|
Det är en med intresse som har kontaktat mig, men jag hade hoppats på lite mer . :)
Jag gör ett ful-knep och dumpar upp denna försäljning i hopp att (du) bara har missat denna försäljning! //Fredrik |
Okej, första person som kontaktar mig nu, får denna för endast 500kr!
Säljer fortfarande som privatperson! |
Riktigt bra design. Jag är sugen på att köpa den men har inte behov just nu... men är du tillgänglig för frilansuppdrag?! Vi får in jobb hela tiden och behöver stärka upp med fler duktiga designers.
|
Citat:
Men det kommer alltid in luckor då jag är ledig. Du får jätte gärna kontakta mig på [email protected] eller [email protected]! Mvh, Fredrik Jonsson |
Kom med egna bud om ni inte finner 500kr värt för denna design!
Jag har ett bud på 250kr.. Ingen som kan slå det? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:03. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson