![]() |
Humorsida som toppar sökresultaten för 3 relevanta sökord säljes
Sidan www.facebookrape.se med tillhörande facebooksida "Facerape" (3 265 gillningar) säljes. Det är en humorsida som toppar samtliga relevanta sökord: facerape #1, facerapes #1, roliga facebook statusar #5.
Besökare: Genomsnitt på omkring 200 besökare/dag och 900+ sidvisningar/ dag. Den genomsnittliga tiden på webbplatsen är positiva 2 minuter och 7 sekunder enligt Google Analytics. 86,22 % % Nya besök och Majoriteten utav besökarna kommer från organisk trafik. Inkomster: Man kan inte säga att denna hemsida är mitt levebröd, men i och med att jag la till Adsense på sidan (I November) så har jag börjat generera en inkomst på mellan ungefär 60-100 kr/månad. Det är ändå bättre än ingenting och täcker med råge kostnaden för webbhotell (One.com - ungefär 400 kr/år och domän). Detta är som sagt Adsense och det går säkerligen att tjäna mer om man har en affärsplan eller helt enkelt försöker sig på lukrativa affiliate-erbjudanden. _____________________ Sidan har funnits i över 2 år nu och är en av mina hemsidor som lyckats bäst. Facebook har aldrig varit på mig om domännamnet så det är att döma efter 2 år grönt ljus. SCREENSHOT-PROOFS: Statistik 1 Statistik 2 Statistik 3 All statistik är mellan första December och 22 Januari. Adsense November Adsense December Adsense Januari Pris: Köp-nu pris: 15.000 SEK. Utropspris: 5000 SEK. Minsta höjning 100 kr. Pågår tills 29:e klockan 22.00. Hemsidan, allt innehåll, domän, facebooksida med 3265 likes samt ett års betalt webbhotellskonto hos One.com ingår. Säljes som privatperson. Förbehåller mig rätten att inte sälja och neka bud förutom Köp-nu pris som omedelbart avbryter auktionen. |
Kanske lite off-topic men du bör redigera dina adsense bilder. Du bryter just nu mot deras guidelines.
|
Citat:
|
Tror du måste censurera vissa bitar av inkomsterna?
Allt mellan datumet och inkomsten. Tror jag! |
Citat:
|
Oj, det ska jag fixa ASAP!
I alla fall: Bud på 5000 KR mottaget via meddelande - administratörer är välkomna att kontrollera detta för att försäkra sig om att allt går rätt till. |
Då var sidan såld!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson