![]() |
Sexparken.se (NSFW)
Halloj! Det är så att jag skulle uppskatta lite kritik över sidan, främst designen.
Alltid tyckt att designen har känts hemma, men fått höra från olika håll att den inte alls är okej. Vet inte om det kanske är jag som saknar ett öga för design? :) http://sexparken.se Demo inloggning: test123 / test321 Tack på förhand! :) |
Tycker startsidan är lite rörig, less is more som en vis man sade en gång
|
Tack för åsikten, och det kan mycket väl vara möjligt! :)
Några fler synpunkter? |
Lite dåligt med feedback här tycker jag..
Frontsidan har omdesignats helt och hållet, och hör inte ihop med resten av sidan längre. Skulle gärna vilja veta mer vad ni tycker! Tack. |
LIVE-SMS: Gör som så att du lägger rutan mellan loggan och texten "sexparken.se". Att du gör live rutan i kanske 480x80 px eller något.
Annonser: Gör som så att mindre sidor inom samma nich kan annonsera på din sida mot att betala med SMS. Se här hur jag menar: http://www.nattstad.se/campaign_booking.aspx?id=1 VIP-medlemskap: Skapa något VIP-medlem tillsammans med mängder av funktioner mot en extra kostnad. Annars, jävligt fräscha ikoner under profilbilden på de olika profilerna :) |
Tack för ditt svar!
Live-SMS - Varför jag inte kan göra det är pga att får du exempelvis gästboksinlägg, mail, flört etc etc. Så har jag en indikator där för varje nyhet, så den platsen är upptagen :) Annonser - Det är inte alls en dum idé! Ska spåna vidare på det :) VIP-medlemskap finns redan, under Mina Sidor > Kreditbanken, kan väl lista även här: Förmåner med VIP: * Skicka billigare Live * Utökad Presentation * Större uppladdning av filmer * Spara dina sökningar * Se vilka som har röstat på dina bilder/filmer * Kunna favorisera bilder/filmer och lista dom på en egen sida Tack så mycket! :) |
Jag tycker du ska satsa på en clean logga.
Jag kan hjälpa dig om du är intresserad. Kan skicka några exempel via PM. |
Gav dig svar på PM :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson