WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Har CityNetwork slutat att svara på mail? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1051363)

gregoff 2011-12-08 18:19

Har CityNetwork slutat att svara på mail?
 
Har skickat 3 mail till CityNetworks support denna veckan utan svar. Är mail inte längre en giltig kanal hos dem?

pelmered 2011-12-08 18:30

Är du säker på att du skickat dem rätt och att de gått iväg?
De brukar vara väldigt snabba på att svara i normala fall.

hnn 2011-12-08 19:07

telefon???

gregoff 2011-12-08 19:39

Citat:

Ursprungligen postat av ITisGood.se (Inlägg 20426771)
Är du säker på att du skickat dem rätt och att de gått iväg?
De brukar vara väldigt snabba på att svara i normala fall.

Jo det är min erfarenhet med. Men hur säker kan man egentligen vara på att ett mail har gått iväg? Har skickat mail från samma adress och klient till andra adresser där jag vet att det har kommit fram. Blir att ringa imorgon istället.

hnn 2011-12-08 19:42

Dom stänger supporten 22.00?

Telefon
0455 – 69 00 01
Måndag – Fredag 08:00 – 22:00
Lördag – Söndag 10:00 – 14:00
Fax
0455 – 163 80
Twitter
@citynetwork

Golfer 2011-12-08 19:42

Måste bara säga att CityNetwork har den grymmaste support jag har haft. Svarar otroligt snabbt både via telefon och mejl. Du måste ha skickat fel :)

gregoff 2011-12-08 19:53

Citat:

Ursprungligen postat av Golfer (Inlägg 20426789)
Måste bara säga att CityNetwork har den grymmaste support jag har haft. Svarar otroligt snabbt både via telefon och mejl. Du måste ha skickat fel :)

Mailen ligger förvisso hos Binero... Hmmm...

johan1234 2011-12-08 20:39

gregoff - vi har som mål att alltid svara alla inom två timmar. Såg precis att det låg ett mail som var "äldre" än två timmar i vår mailkö så antinget har de på något sätt missat mailen från dig eller kanske det skickades fel?

Hursom - du kan väl bara posta vad ärende-IDt är så kollar jag upp det åt dig. Ledsen att det inte funkat direkt för dig.

Som det nämns ovan också är ofta ett snabbt samtal en bra lösning också - så tar de och hjälper dig direkt.

gregoff 2011-12-08 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av johan1234 (Inlägg 20426802)
gregoff - vi har som mål att alltid svara alla inom två timmar. Såg precis att det låg ett mail som var "äldre" än två timmar i vår mailkö så antinget har de på något sätt missat mailen från dig eller kanske det skickades fel?

Hursom - du kan väl bara posta vad ärende-IDt är så kollar jag upp det åt dig. Ledsen att det inte funkat direkt för dig.

Som det nämns ovan också är ofta ett snabbt samtal en bra lösning också - så tar de och hjälper dig direkt.

Tack för svar. Har PM'at detaljerna.

Det är tyvärr begränsat för mig att ringa av olika anledningar.

johan1234 2011-12-08 21:15

Lugnt - mail ska ju fungera.

Jag skickade vidare detta nu till supporten och de säger sig ha fått ditt mail. 20:40 är tidsstämpeln på mailet - dvs 25 minuter sedan. Konstigt värre. Hursom - de är på det och du kan räkna med svar ikväll.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson