![]() |
Facebook sidor = pris?
Hejsan! Jag har sett en del som söker facebook sidor att köpa, vad brukar ett normalt pris ligga på för en facebook sida med säg 10,000 likes?
För visst kan man ändra namn och innehåll på en gilla sida på facebook? |
Man kan inte ändra namn på facebooksidor. Detta då folk ändrade namnet på stora facebooksidor till olämpliga saker som du säkert kan föreställa dig vad det handlar om.
När det gäller pris så varierar det väl från person till person, något som gjort mig förvånad är dock att folk försöker sälja facebooksidor som är spärrade från att göra inlägg - hela värdet försvinner ju i princip då, du kan inte göra någonting alls. Jag har en till salu med 16.000 medlemmar om du är intresserad. |
Henrik, du säger att det varier men finns det några riktlinjer att följa?
|
Citat:
Med andra ord: Det är helt upp till säljaren då det kan vara en person som har många på lager och kanske bara vill sälja iväg dem, kanske för att han enkelt fixade medlemmar till sidan. Samtidigt kan det ju vara en sida som någon arbetar otroligt hårt med för att få medlemmar. Men för att svara lite på din fråga så brukar jag se till att den inte säljs för mindre än vad man själv hade kunnat tjäna med den, och samtidigt inte för mer än vad som är rimligt att dra in med hjälp av facebooksidan. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:13. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson