![]() |
S: 34 .SE domäner & 2 .NET
Säljer av mig lite .SE och .NET domäner som inte kommit till användning ännu...
Lite olika pris, men budgivning gäller. Budgivningen avslutas då senaste budet som inkommit är mer än 3 timmar gammalt, den som då givit det högsta budet har då vunnit budgivningen. Här är listan: Paketpris (500:-/paket eller bud): PAKET 1:: premiumdoman.se premiumdomän.se PAKET 2:: molnlosning.se molnlösning.se PAKET 3:: mobilhjalp.se mobilhjälp.se PAKET 4:: hyrhjalp.se hyrhjälp.se Paketpris (1000:-/paket eller bud): PAKET 1:: bytochsalj.se bytochsälj.se "Lösviktsdomän" (250:-/st elelr bud): bokaevenemang.se bokasommarstuga.se Resterande domän (100:-/st eller bud): bearnaiseme.net lunkentuss.net premiumdomaner.se - SÅLD! premiumkund.se premiumkonto.se skaffapremium.se blipremium.se mittpremium.se premiumdeluxe.se premiumnummer.se elochvatten.se vattenochel.se fredagstips.se lordagstips.se lördagstips.se sondagstips.se söndagstips.se kopplaratt.se kopplarätt.se avancerat.se muffi.se skaffasommarstuga.se vitvaruforumet.se slutaskolan.se Bud under utropspriset tas emot, men jag förbehåller mig rätten att inte sälja under det utropspris som satts. Men prova kan man ju alltid. |
Lagom till den 25'te så bumpar jag tråden. :)
|
Säljer du som privatperson eller företag?
|
Ursäkta glömde nämna det. Privatperson.
|
premiumdomaner.se - Bud på 100:- har inkommit.
|
premiumdomaner.se SÅLD
|
Flertalet av 100:- domänerna ligger nu för fortsatt pre-drop auktion på missdomain. Budgivningen på dessa fortsätter således där... För "paketen" fortsätter tillsvidare budgivningen på wn. :)
|
Halva priset:
Paketpris (250:-/paket eller bud): PAKET 1:: premiumdoman.se premiumdomän.se PAKET 2:: molnlosning.se molnlösning.se PAKET 3:: mobilhjalp.se mobilhjälp.se PAKET 4:: hyrhjalp.se hyrhjälp.se Paketpris (500:-/paket eller bud): PAKET 1:: bytochsalj.se bytochsälj.se "Lösviktsdomän" (150:-/st elelr bud): bokaevenemang.se bokasommarstuga.se Resterande domän (50:-/st eller bud): bearnaiseme.net lunkentuss.net premiumdomaner.se - SÅLD! premiumkund.se premiumkonto.se skaffapremium.se blipremium.se mittpremium.se premiumdeluxe.se premiumnummer.se elochvatten.se vattenochel.se fredagstips.se lordagstips.se lördagstips.se sondagstips.se söndagstips.se kopplaratt.se kopplarätt.se avancerat.se muffi.se skaffasommarstuga.se vitvaruforumet.se slutaskolan.se Rensar ut, så dessa ska bort! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson