![]() |
sverigesbastawebbhotell.se
Jag börjar studera till hösten och för att få mer tid så kommer jag sälja en del av mitt domäninnehav.
Först ut är sverigesbastawebbhotell.se För att undvika oklarheter om slutdatum och vem som lägger vilket bud så använder jag mig av MissDomain.se Auktionen hittar du här: http://www.missdomain.se/sverigesbas...tell.se_228193 Utgångspriset är minsta möjliga (10 €) och jag säljer som privatperson. |
Inte för att lägga mig i men det namnet lär ju bryta mot marknadsföringslagen med undantag att köparen kan bevisa att han faktiskt är bäst...!
|
Citat:
|
Citat:
|
Dessutom kan man inte universellt säga att någonting är "bäst" då man kan tolka "bäst" på många olika sätt och många olika sätt att mäta - därför borde det inte spela någon roll. I dunno... :D
|
Citat:
Om man personligen väljer ut Sveriges bästa webbhotell och meddelar detta på sajten bör det vara struntsam vad domännamnet är? Skriv det som en tag line under loggan på första sidan. Så det bör gå om det är en topplista på webbhotell med utförliga recensioner, men inte ens det krävs tror jag. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson