![]() |
Intressekoll iPad-domäner
Har insett att jag förmodligen inte kommer att kunna lägga ner så mycket tid på mina kära ipaddomäner som jag önskat. Kollar därför nu om någon är intresserad av att köpa dessa (om intresse finns drar jag igång en budgivning):
ipadspel.se/.nu/.com - Såld! ipadprogram.se/.nu/.com ipadsupport.se/.nu Har även några engelska ipad-domännamn för den som gillar sånt.. Säljer som privatperson, ev. överlåtelseavgift betalas av köparen, alla ligger hos binero. |
ipadspel - 100 kronor
|
ipadspel.com/.se/ - 500kr
|
ipadspel.com/.se/ - 2000kr
|
du får hemskt gärna skriva hur lång auktionstiden är och reservationspris då du skriver att det är i form av ett intressekoll bara så är det inte säkert du säljer ens då ?
|
Intresse för ipadspel.com & .se verkar ju finnas iaf och reservationspriset är uppnått. Auktionen håller på till Fre 22/7 kl 20.00. Bud i den här tråden eller via pm. Om köparen vill får h*n med wordpressbloggen och innehållet som ligger där.
|
2500:- för ipadspel.se/.com mitt slutgiltiga bud är 2500:- för dem. skulle jag vinna så PMa mig med betaldetaljer när auktion är slut.
bjuder någon över är jag ute ur budgivning. tack! |
Citat:
|
auktionen avslutad. jag kontaktar dig snart tim!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson