![]() |
Bokföringsprogram som körs online
Hej,
jag har läst ett par trådar om detta här inne, men jag ville ändå ha lite svar som är specialanpassade till mina behov :) Jag har en enskildfirma. I dagsläget är alla inkommande pengar från affiliatenätverk, men jag skickar en och annan faktura. Utgifter är domäner, servrar, representation etc. Jag är helt oduglig på hur man bokför saker så jag behöver verkligen hjälp på traven av programmet. Med hjälp på traven menar jag att dom håller de tekniska termerna till ett minimum, håller alla avancerade inställningar så långt borta som möjligt och har ett bra grafiskt gränssnitt. Det skall dessutom köras i browsern. Jag använder SEB om det finns program som är bättre/sämre anpassat till en viss bank. Jag är livrädd för hur krånglig nästa års deklaration ska bli, så om det finns hjälp där tar jag gärna det från programmet. Tack på förhand! |
|
Ja, enkelt är speedledger, men fortnox är inte direkt svårt heller?
|
Tack för svaren! Det lutar åt Speedledger men fan.... bara för att det handlar om bokföring och redovisning, måste det se så tråkigt ut? :)
|
Citat:
|
Hej,
Jag lånar denna tråden med en relevant fråga. Vi funderar på att gå över till att bokföra via webben (kikar lite på Swedbanks e-bokföring) och är därför intresserad av att få höra era åsikter och erfarenheter ang. bokföringsprogram i molnet / på nätet generellt. Är det en bra grej? Vilken leverantör rekommenderar ni? Har alla leverantörer integration med bankerna? |
Citat:
|
Citat:
|
Jag kan varmt rekommendera Fortnox. Alla deras moduler integreras snyggt med varandra och vi kör deras Fakturering, Lön, CRM och Tidrapportering. Bokföringen har vi lagt ut på en revisionsfirma.
|
Håller med. Vi kör också på fortnox, funkat ypperligt och bra support.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson