![]() |
Innehåll på populärt.se
Hej!
Jag har tänkt bygga upp min hemsida populärt.se. Jag vill att man ska kunna gå in där och se vad som är populärt just nu. kanske nåt tag cloud eller nåt liknande men vet inte var man hittar något som uppdaterar sig själv. nån idé? |
ingen som har nån idé?
isf undrar jag ifall det finns något tagcloud som man kan ha på sidan som visar dom vanligaste sökorden över lag? eller om jag kan ha en google sök på sidan och sen att nåt läser av vad folk söker på och listar automatiskt de 100 vanligaste sökorden på sidan. |
|
Tack!!!
Kom gärna med fler förslag! |
Finns det nåt mer som kan vara användbart att lägga på sajten än populära sökord?
Inte för komplicerat tack men som kan göra att jag kan tjäna en slant på den och att folk vill gå in på sidan. Come on !! x) |
Du kan ju kombinera och ha massa olika populära saker. Eller bara vad som är "inne".
Alltså tex populäraste sökorden i en spalt, en spalt med något annat och en med något annat. Jag hade nog länkat artiklar eller produkter / el dylikt som är väldigt populära just nu. |
Citat:
|
vilka affiliate program ska jag använda mig av då? och hur ska det gå till?
är det enkelt att bli godkänt osv och hur funkar det? just nu har jag endast använt adsense liksom så skulle vilja ha ett utförlig förklaring ifall det inte är för mycket begärt! : ) |
Jag hade nog rekommenderat dig att bli medlem på de affiliate-nätverk som finns som t.ex. Tradedoubler, Webgains, etc.
Gå igenom de olika program som finns för att se vilka produkter de erbjuder. Gör lite research på internet för att se vad som är populärt under 2011, vad tidningar tror kommer bli stort etc. Och sen kanske efter det bygga upp hemsidan i diverse kategorier som t.ex. "Årets Vin". Tror inte det finns affiliate-program för alkohol men bara en ide. Resten får du klura ut själv ;) |
Vilka företag är bra att vända sig till?
tradedoubler webgains, nåt mer? och hur funkar dom? länkar man dom i texten och sen om nån köper så får jag en del av pengarna eller är det per klick? och länkar man på orden i texten? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson