![]() |
Hotmail raderar epost??
Hejsan,
Har nu hänt två gånger då jag försökt hitta ett kvitto som är väldigt gammalt i hotmail, men tydligen finns det inte kvar där, vi snackar nu ca 6-12 månader. Och jag är 100% säker på att jag fått mailet till rätt adress. Någon mer kunnig som kan svara på om Hotmail medvetet raderar email som jag borde veta? Tacksam för svar :) Med vänliga hälsningar, Philip Andersson! |
kanske har avsändaren satt ett bäst-föredatum på mailet, tror att man kan göra det.
|
Varför i heeela världen har du en hotmail forfarande? Byt så slipper du problem. Förslagsvis gmail.com
|
Det känns väldigt retro att använda hotmail och jag gillar retro.
Aldrig haft problem med att e-post raderas dock. Och då har jag 8 år gamla e-postmeddelanden liggandes. |
Citat:
|
Citat:
Hotmail = Heta Mail Gmail = Google Mail Nu var jag lite ironisk, men jag föredrar hotmail alla gånger, om man inte har en egen mailserver. Sen till ts: Jag har faktiskt mail kvar från när jag starta min e-mail , och dom är inte raderade.. |
Herregud... Får ångest så fort det är fler än 10 mail i inkorgen ^^ Hoppas ni arkiverar!
|
Hotmail är kanon, använder det till mina flesta mejl!
Vad jag vet så har aldrig något e-postmeddelande raderats, dock vet jag att det raderas efter ett visst antal dagar när det ligger i papperskorgen. |
Om man inte besöker sin inkorg på nån månad töms den helt. Hade tre mail när jag besökte min gamla hotmail idag. Kan det inte ha hänt så för dig då?
|
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson