![]() |
Nick i nya msn, omöjligt?
Hej!
Jag har en fråga angående den nya msn klienten 2011 som jag förvissa tycker är sämst. Finns en bra funktion, att man kan visa sig offline för vissa utan att behöva blocka dem men det är den enda! Nåja över till min fråga, det är som så att numera visas hela mitt namn, både för och efternamn och man kan inte byta vad man vill kalla sig lika lätt utan måste gå in på deras hemsida och ändra för och efternamn. Och om jag inte vill visa efternamn så måste jag sätta en punkt eller något annat skumt så att jag heter James . istället för exempelvis bara James som i vanliga fall. Någon mer som har upplevt detta problem och har någon bra lösning på det? |
Åh herregud... Installerade nu och kan bara konstatera att det här är ju en katastrof! De har ju gått ifrån hela smidigheten med msn....
Edit; man kunde visst klicka på en knapp för att få det mer som vanligt. Men ja gillar det fortfarande inte! |
Jag gillade inte betan av 2011.
Definitivt inte den "sociala" integrationen. Blockade uppdateringen på mina burkar... (Den gick ut som kritisk uppdatering) |
Det där med appear offline har funnits rätt länge, har inte uppdaterat min klient på 1 år.
|
Någon som minns msn 7.5? Minns när de blockerade skiten så man var tvungen att uppdatera. Har inte klarat av de senaste versionerna utan kör amsn med msntema. Där finns fortfarande nicknames kvar och man kan ha "visa som offline".
|
Har alltid hatat uppdateringarna av msn, försöker alltid köra på de äldsta så länge det går.
|
Citat:
|
Jag måste instämma fullständigt.
Det faktum att man inte kan byta nick genom bara några få klick, som i vilket annat chattprogram som helst och som alltid har fungerat felfritt även i MSN tidigare är ju helsjukt. Jag tycker dock att många andra av de nya funktionerna är väldigt trevliga och smidiga. Främst "Appear offline" funktionen för enskilda personer - Supermidigt att kunna vara online endast för de man känner för att chatta med just vid ögonblicket ;) Jag gillar också flikfunktionen. Mycket färre fönster, tack för det! :) Och nu kanske det inte är så högaktuellt att diskutera smileys, men ska man bedöma så ska man bedöma ordentligt! Och jag har faktiskt lagt märke till deras nya smileys, rätt skoj ;) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson