WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Snygg xHTML & CSS kodad design (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1044013)

Freddiefredd 2010-09-26 19:36

Snygg xHTML & CSS kodad design

Hej alla män och kvinnor som finns på wn!

Jag försöker få in lite pengar till ett projekt som jag skall påbörja inom någon månad. Därför tänker jag sälja 2 designer. Båda sidorna validerar, likaså deras undersidor och css filer.

Sida 1

Sida 2

Dom två sidor är det som säljs.

Jag vill ha 2000kr för båda sidorna, och dom säljs BARA som ett paket. Alltså, du kan inte köpa bara en design, eftersom att båda sidorna har samma meny.

Först till kvarn är det som gäller!

Godkväll

EDIT* Jag har inte kvar PDF-filen till Sida 2, ber om ursäkt för detta. Alla andra filer finns självfallet kvar! Man får med PDF-fil till Sida 1 däremot... Plus dess HTML och CSS filer osv..

Holmgren 2010-09-26 19:55

Snygga sidor.
Du har sålt sidor med denna menyn för ett tag sedan med, om jag inte har fel för mig?

Är intresserad om priset skulle sänkas.

mephisto73 2010-09-26 21:08

Är menyn på dessa unik eller har du sålt/använt samma tidigare?

Är den unik så kan jag vara intresserad...

Freddiefredd 2010-09-26 21:45

Holmgren och mephisto73, jag annonserade ut andra sidan här på wn för ett tag sedan, helt rätt. Men jag sålde den aldrig. Personen som skulle köpa den bad mig göra en helt ny design åt honom, eftersom att menyn skulle användas på sida1 av mig.

Men jag sålde aldrig sida2, så menyn på dessa två är helt unika, och jag har aldrig sålt några kopior eller använt någon likhet av dom på någon av mina andra sålda sidor.

Svar på tal: menyerna är unika och har aldrig används förut.

Holmgren, priset kommer definitivt inte att ändras ännu. Troligen aldrig. Jag har lagt ner otaliga timmar på båda två, och jag vill inte sälja dessa för något lägre pris. Jag väntar hellre tills någon blir intresserad för det utsatta priset.

Med vänliga hälsningar
Fredrik

Yllas 2010-09-26 22:25

Jag är intresserad av en av sidorna, har inga problem med att det finns någon mer här i världen som använder sig av samma meny :P

Freddiefredd 2010-09-26 22:33

Yllas, du behöver inte använda den ena designen när du köper båda. ;) Du kan sälja den överblivna designen vidare, på så sätt kan du själv tjäna lite pengar. :) Men jag vill inte sälja bara en design. Utan båda två för 2000kr är mitt pris. :)

Om ni är intresserade får ni hugga till direkt. Jag kan inte välja någon av er som var "först", eftersom att ingen av er har sagt att ni vill köpa sidorna.

Så, den som först skriver " JAG KÖPER SIDORNA! " är den person som jag anser var först till kvarn! :)

Yllas 2010-09-27 21:42

Men du kan ju fortfarande få sålt 1 st för 1000 kr och sedan sälja den andra för 1000kr så har du fortf fått 2000kr :) eller hur? ;)

Holmgren 2010-09-27 22:34

Den som köper andra designen vill kanske vara unik i sitt köp :P

Freddiefredd 2010-09-27 23:21

Yllas, precis som Holmgren skriver, så tror jag att chansen är liten att jag hittar en till köpare som är villig att dela med sig av en identisk meny med någon annan.

Därför har jag valt att sälja dessa två designer som ett par. Men du får jätte gärna köpa båda designerna, och sedan sälja ena designen vidare till någon annan.
Personen som köper dessa två designer har alla rättigheter, och får göra vad han/hon vill med designerna. De ända kraven som finns är att ni INTE får använda namnet på sidan. Alltså, Jonssondesign! Dock får ni länka till dess adress, det gör inte mig något ;)

Freddiefredd 2010-09-29 10:11

Pojkar och flickor! Jag har bestämt mig för att sänka priset till 1500kr! Jag vet att jag sade att jag inte skulle göra det. Men jag är så pass glad idag att jag faktiskt tar och gör det ändå!! :D Så idag kostar paketet ändas 1500kr! Imorgon kostar det 2000kr igen!

Jag säljer som privatperson förresten! Ha en jätte trevlig dag!!!!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson