![]() |
MD87.com(MegaDomain 87)
Hej
Idagsläget är det ett forum där man kan snacka om allt som gäller 80-talet. Startbud: 1000 sek Säljer som privatperson |
statistik?
intäkter? Du vill ha 1000:- för en medlem (dig själv) & 6 st trådar i 1 forum som du själv har skrivit? |
Den här delen av forumet är väl endast till för försäljning av domäner så jag antar att det endast är md87.com som säljes?
Lycka till med försäljningen av denna premiumdomän! ;) |
Står MegaDomain för någonting som gått mig förbi? Annars förstår jag absolut ingenting, du får i så fall snarare betala någon för att vilja ta över domänen :)
|
Citat:
Den har inte varit i drift på ca två månader. Innan den gick ur drift så var det ca 50 besökare per dag. Fick 15 medlemmar på 3 dagar. Det är vad som finns gällande statistik. Korrekt, det av det enkla skälet att domännamnet har potential då det är ett 4 tecken långt .com namn. Vill du eller ingen annan köpa det så behåller jag det, så enkelt är det. Garanterat kommer jag med lite enkla adsense annonser få igen pengarna som jag betalade för det. |
Citat:
Ok, det sistnämnda får vi väl se vem som har rätt i. Dock så tror jag att du kommer få äta upp ditt uttalande, detta då många kommer vilja betala för ett 4 tecken långt .com namn...ska inte du vara nån sorts expert på detta du som varit medlem i över 6 år. |
Citat:
Tack! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson