WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Erfarenheter av Mikkelsenmedia? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1040506)

KingsCrown 2010-02-14 21:15

Erfarenheter av Mikkelsenmedia?

Hallå!

Nu när Adfair krånglar så mycket med utbetalningarna, så har jag gått över till att köra Mikkelsenmedia (mikkelsenmedia.dk) en del istället. Tänkte höra om det finns folk som har några erfarenheter av dem - bra eller dåliga?

Fanns en "officiell" tråd om dem, men det var inte postat i den på ett år, så det kändes inte så aktuellt att dra upp den i ljuset.

Marku 2010-02-14 23:01

Mycket bra nätverk! alltid i tid med utbetalningarna!

Thomsson 2010-02-15 16:17

Har fungerat kanon för mig i ca 1 år nu!

KingsCrown 2010-02-15 22:04

Vad skönt att höra! Tack för det. :)

Paginas Jakobsson 2010-02-17 15:09

Giriga?

Citat:

Ursprungligen postat av Marku (Inlägg 20342686)
Mycket bra nätverk! alltid i tid med utbetalningarna!

De har en enda hake och det är att de betalar så otroligt dåligt. Inte sällan mindre än hälften av vad man kan få från det nätverk som betalar bäst. Mitt påstående är knappast statistiskt säkerhetställt eftersom underlaget endast utgörs av de annonsörer som tilltalar mig.

KingsCrown 2010-02-17 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av Paginas Jakobsson (Inlägg 20343064)
De har en enda hake och det är att de betalar så otroligt dåligt. Inte sällan mindre än hälften av vad man kan få från det nätverk som betalar bäst. Mitt påstående är knappast statistiskt säkerhetställt eftersom underlaget endast utgörs av de annonsörer som tilltalar mig.

Då måste jag ju bara fråga, vilka nätverk som du har bäst erfarenheter av när det gäller att betala bäst? Jag blev också lite besviken när jag såg provisionsnivåerna på en del kampanjer. Men jag har sett värre. Come & Stay är väl den som betalar minst av de jag har erfarenhet av.

Lyx 2010-02-20 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av KingsCrown (Inlägg 20342671)
Hallå!

Nu när Adfair krånglar så mycket med utbetalningarna, så har jag gått över till att köra Mikkelsenmedia (mikkelsenmedia.dk) en del istället. Tänkte höra om det finns folk som har några erfarenheter av dem - bra eller dåliga?

Fanns en "officiell" tråd om dem, men det var inte postat i den på ett år, så det kändes inte så aktuellt att dra upp den i ljuset.

Mikkelsenmedia tokspammar mej och jag kan inte logga in på deras sida. Den har ingen "glömt lösenord"-funktion. Mycket oseriöst intryck

Paginas Jakobsson 2010-02-25 02:35

Tre utvalda ...

Citat:

Ursprungligen postat av KingsCrown (Inlägg 20343073)
Då måste jag ju bara fråga, vilka nätverk som du har bäst erfarenheter av när det gäller att betala bäst? Jag blev också lite besviken när jag såg provisionsnivåerna på en del kampanjer. Men jag har sett värre. Come & Stay är väl den som betalar minst av de jag har erfarenhet av.

Adtraction, Euroads, Adservicemedia är de som betalar bäst inom min nisch. Ofta kan man också förhandla upp arvodet genom att antyda vad man får hos en konkurrent. Det kräver dock lite volymer och att man har en bra relation. Det senare är svårt att få i stora nätverk som TD och Zanox t.ex.

KingsCrown 2010-02-25 11:43

Tack för tipsen, ska ta en titt på de nätverken! :)

addiction1 2010-02-26 01:14

Adtraction är utan tvekan det affiliatenätverk som ger bäst betalt.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson