![]() |
Partner sökes
Tjenare WN!
Sitter på ett antal domäner och med viljan att dra igång något med dessa, men har inte viljan att starta eller driva dem ensam. Jag är redo att lägga ner tid på programmering samt webbdesign, dock design är inte min starkaste sida. programmerar i PHP,mysql,css,html och jag söker dig som har energi till att arbeta med "projektet", webbhotell, domän är jag redo att stå för. Krav är dock att du ska ha tid att spendera på "projektet" stora + om du kan programmering eller webbdesign och vill hjälpa till. Jag kan erbjuda olika former av partnerskap inom allt möjligt och sitter med 2st fina domännamn: *Streamat.nu *Sportifies.net Sedan har jag lite internationella domäner såsom: *simsbroker.com *chromenpaint.com (länk) Intresserad av ett samarbete inom något av detta? är öppen för allt! Skicka bara iväg ett PM :) Med vänliga hälsningar! //Philip Andersson! |
En personlig presentation eller information om var du bor/arbetar kan ju vara på sin plats. Även i internets tidsålder så underlättar det ju om man kan träffas fysiskt.
|
Citat:
Men vid intresse så kan jag uppge min personlighet via PM... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson