![]() |
No Pants Stockholm
Idag, söndag klockan 15:00, åker vi tåg utan brallor!
De flesta känner säkerligen till Improv Everywheres "No Pants Subway". På senare år har de växt enormt i New York och flera städer har börjat haka på. Vi är givetvis inte sämre i Stockholm och kommer således att delta i år. Specifik information finnes på Facebook-gruppen No Pants Stockholm. Nyfikna kan hittar mer information, bilder och filmer på Improv Everywhere. WN är givetvis inbjudna och varmt välkomna att delta i detta event :) |
Brrrrrr, fan jag fryser bara av att läsa texten..
|
Långkalsonger kanske?
|
Är det inte lite fel säsong för detta?
Åkte tunnebana i morse och satt med vantarna på, brrr |
Fattar inte, vad handlar det om?
|
Flash mobs handlar det om, människor som via nätet går samman och gör saker irl i masstal. Tex, ikeakurragömma m.m. Men just det här när vädret är så kallt känns lite så där..
För er som inte kollat in improv everywhere förut så rekommenderar jag deras videor på youtube/deras site. |
Trodde det skulle vara någon djupare betydelse, flash mobs känner jag till sedan tidigare. Kändes som att deras webbsajt lämnar rätt mycket att önska i info.
|
Hur gick det? :)
|
Antar att ingen dök upp?
|
Hej,
HELT UTAN brallor hade varit spektakulärt, men hade väl av moralens män uppfattats som förargelseväckande och därmed brottsligt. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson