![]() |
Vad tycker ni?
Jag har nyligen fått dessa domännamn och vill gärna ha lite åsikter från WN medlemmar. Det som jag ville veta är vad skulle vara bäst att satsa på med såna domännamn.
videochatt.se porrchatt.se worldcup2014.mobi onlinerea.se Är det ngn av de domännamn som sticker ut som är värd att satsa extra tid/pengar på? Tackar för alla förslag/svar. |
Innehållet/tjänsten på respektive domän känns ganska självklar.
Videokonversation med webcam på Videochatt.se. Livechatt (a'la Aftonbladet chatt) om porrfilmer för porrintresserade på Porrchat.se och en tjänst liknande Pricerunner men som listar och sorterar erbjudanden på Onlinerea.se. Worldcup2014.mobi kan bli en mobilsajt om fotbolls-VM 2014 som drar igång på allvar när mästerskapet startar. |
På videochatt.se hade jag lagt upp en videochatt.
På porrchatt.se hade jag nog lagt upp en porrchatt. På worldcup2014.mobi hade jag nog lagt upp nåt om World Cup 2014. |
Citat:
Välj gärna en lämpligare rubrik nästa gång. |
Citat:
Nej, jag tänkte mer på vilken av de här skulle ni satsa 100% (här menar jag att göra en hemsida som skulle vara lönsamt ) på och vilka domän skulle ni bara låta vara och försöka sälja(senare). |
Du bygger inte en tjänst på ett domännamn, du bygger en tjänst på en idé. Du börjar i fel ände, enligt mig. Först affärsidé, sen domännamn. Sen om du har något bra domännamn som passar affärsidéen så är det bara ett +.
|
Citat:
Försök att hitta något unikt i varje namn och jämför vilket du tror skulle slå igenom bäst, kan ju vara en början. Men som daniel_ säger så tycker jag att du borde börja med affärsidén, sedan hitta passande domän. |
Det är det som är största problemet. Jag är helt töm i huvudet och kan inte komma på något unik och bra idé.
|
Då kommer du nog inte lyckas med något av dessa domännamn.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson