![]() |
Program utan att programmera!
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Vänligen kolla bilden jag bifogar. Jag tror bilden förklarar det mesta. Du får valmöjlighet att fylla i 3 alternativ, beroende på vad du svarar så dyker olika bilder upp. Trycker du på en bild förstoras bilden i fönstret ovanför. Vinklar och text behöver inte vara med. Av olika anledningar vill jag inte lägga pengar på att någon faktiskt utvecklar programmet. Finns det något sätt jag kan skapa ett liknande program utan att programmerare? Tänker på tex program som Powerpoint etc. (behöver inte ha med exakt alla dom funktioner som jag har med på bilden) MVH Hansen |
Gör du allt statiskt så borde det gå att göra med flash utan att programmera något. Eller ja, du måste fortfarande skriva småsnuttar som t.ex. gotoAndPlay() osv.
Närmare en lösning utan kod tror jag inte du kommer. |
Första versionen skall bara vara för att testa och visa upp. En demostrationsversion, och absolut inget 'seriöst'. Sen får jag anlita en programmerare.
Enda kravet är egentligen att: Klickar du på ett speciellt ställe, tex. Volvo, då ska du komma till nästa bild som visar volvo bilder. Så behöver inte vara ett 'program', utan ett smartare bildspel går också bra! Microsoft Visio Microsoft Frontpage Microsoft Publisher Microsoft Project Adobe Director Kan något av de programen hjälpa mig? Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson