![]() |
Hallå alla!
Nu var det dags igen och fråga om en ny sida, eller gammal sida fast helt ny design och upplägg. Denna hemsida gäller det. Vill veta: Design: snygg/ful.. Förstasidan: Hur ser en bra förstasida ut? Ta bort någon av rutorna...?...ersätta med nått annat? Jag vill ju att besökare skall använda min förstasida som startsida i sin webbläsare.. Vad vill man egentligen ha då? Reklam: Just nu har jag en reklambit i varje kant. Uppe, nere, vänster, höger.. vänster och nere är google adsense som ni ser. Är det för mycket reklam tycker ni? Övrig: ventilera precis vad du vill om sidan... Vad är bra, vad kan göras bättre..? Bortse från de två bannrarna som går till min andra sida, de ska inte ligga kvar där. La upp dem bara för att fylla ut och se. |
Jag tycker det är för mycket text överallt. Nu är jag iof rätt trött... men det första jag tänkte på när jag kom in på sidan var att jag måste gå och lägga mig.
|
Jag håller med fabian.
Vart ska jag (inte) klicka? För mycket länkar och för mycket text på för liten yta. |
Citat:
Men ni har rätt, ska fixa lite mer space och kanske nån bild istället. |
Känner att det är på tok för mycket reklam och den som känns som den stör mest är den som syns längst upp.
|
Jag begriper fortfarande inte vad det är man skall få ut av sidan...
|
Jag tipsar att du tar ner bilden där tjejjernas ansikten syns om du vill bli gammal.
|
Citat:
Allt jag vill få ut av sidan är att genera stora mängder trafik oavsett om det är skräptrafik eller inte. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:21. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson