![]() |
I ren iver köpte jag på mig wikipedia.nu med tanke på att göra nåt av det, men har någon nån bättre idé så är den till salu.
Tappade suget när jag insåg hur mycket jag har att göra på mina andra aktiva sajter och projekt :) Priset är varken en miljon eller hundra lök, kom med förslag, ha i åtanke att jag flum-reggade den och att mitt liv inte rasar om jag inte får flera hundra tusen för den ;) Ni paragrafryttare som ska dra upp tajfs om namnsnyltande och allt vad det handlar om, ta det i nån annan tråd... Domänen är till salu fr.o.m. nu till Måndag morron, inte mer, inte mindre, sen gör jag nåt av den istället. Statistik. Baserat på awstats och loggfilerna. - 2005-09-28 -> 2005-09-30 (från 15.00 den 28;e till 23.00 den 30;e) Sidvisningar: 648 Visitors: 234 Unique IP;s: 215 Referrers: 0% Type-in: 100% Bud, åsikter eller liknande kan tas i tråden eller per PM. Edit: tog bort ad-sense medan den är for sale... Edit2: Den är reggad via Enom.com och kan trolige pushas, om inte erhålls access-pass för att ändra t.ex ägarinfo/dns. |
Aktuellt igen då...
Jag installerade lite mjukvara, sen blev databasen korrupt och jag har inte haft tid eller orkat göra något åt det. För närvarande är det 100-140 unika (ipnummer) per dygn (24h). Alla besök är type-ins , finns 2 inlänkar, dock oindexerade av google. Sedan 2005-12-29 har den haft 49695 annonsvisningar, 324 klick och 100,28 dollar i inkomster (google adsense). De få dagarna mjukvaran fungerade sköt det till lite på antalet till sajten, både besökare och inkomst fördubblades. Något för den som är lite iskall och har tid över ;) Bud & frågor i PM eller tråden. (Som ni ser av förra inlägget har jag inte bråttom eller behov snabba av pengar, så skippa 50-lapps buden tack ;) ) Loggfiler och liknande kan fås efter förfrågan |
Förlåt en stillsam fråga från en illa informerad. Hur kan man ha adsense på en sådan sida? Är det riktigt förenligt med regelboken? Inget illa menat, jag är bara nyfiken.
|
Citat:
|
Citat:
|
Nope, helt rätt, adsense låg kvar bara sedan databasen dog av, drulade bort allt utom adsense i koden.
Tack för tipset, åtgärdat! Delvis iaf. |
Citat:
|
Såld.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson