![]() |
Köpte 2 domäner och jag vet inte vilken jag vill använda...
Domänerna det handlar om är bloggingarea.com och freeblogarea.com. Jag hade tänkt bygga upp ett typ blogger.com system. Ett system där besökare kan registera sin egen blog gratis och så vidare. Frågan är vilken som passar bäst... Vore glad för lite kommentarer. Mvh Jawn |
bloggingarea låter bäst i mina öron, även om jag egentligen tycker att båda domänerna är lite för långa..
|
Citat:
|
Citat:
Båda är dock ganska lätta att komma ihåg så där lär inte vara några större problem. Vad är anledningen till att du valde just bloggingarea.com? freeblogarea.com kanske låter lite fattigt med just "free". Maccke varför valde du bloggingarea.com också? |
3 ord olika ord är rätt mycket i ett domännam. antagligen är det lättare för din tilltänkta målgrupp att komma ihåg den andra, bloggingarea.com
tycker dock båda är rätt värdelösa :) du verkar ju ha rätt seriösa planer för den, så då hade jag hellre lagt lite mer pengar och köpt ett lite bättre namn. tror man har igen det i längden på många sätt. |
Citat:
|
Citat:
Dock skulle man vilja ha iblog.com eller något liknande men sådant får man ju betala ett antal tusen $ för tyvärr. Är lite rädd för att besökare ska blanda ihop blogger och blogging men det är kanske bara jag som har det problemet fråga mig inte varför :D. Jag håller med vco-systems att bloggingarea.com är betydligt bättre än freeblogarea.com, "free" låter så dåligt på något sätt nästan lite som en spam/oseriös domän. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson