WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   SKulle vilja ha lite hjälp (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=10092)

eyass 2005-09-29 16:59

Ska starta ett företag som säljer allt ifrån hemsidor till flyer- och affischdesigner. JAg saknar dock ett namn..Skulle någon vänlig själv vilja bidra med lite förslag?

(Till webbmastern) : Skrev en liknande post för någon dag sedan, denna togs då bort. Jag vill självklart hålla mig till reglerna, och undrar därför vilken regel jag bröt? Tack på förhand!

ztream 2005-09-29 17:01

Eye Ass Consulting

gurun 2005-09-29 18:51

Flyfish

Nobody 2005-09-29 22:25

Citat:

Originally posted by gurun@Sep 29 2005, 18:51
Flyfish
Mycket bra.

hubbert 2005-09-29 22:30

Inte många tld lediga på flyfish bara. Men det finns nog några varianter att laborera med lite tillägg.
Tänk bara på att forumet är öppet så "alla" kan läsa vilka namn du tycker är bra.

Välkommen till WN eyass! :D

Skönt med någon som har idén först och inte skriver "jag har köpt ett häftigt namn vad skall jag göra med det..."

Mats 2005-09-29 22:51

Citat:

(Till webbmastern) : Skrev en liknande post för någon dag sedan, denna togs då bort. Jag vill självklart hålla mig till reglerna, och undrar därför vilken regel jag bröt? Tack på förhand!
Webmaster på WN är jag inte men moderator/admin är jag och det var jag som plockade bort din(a) tråd(ar).
En av anledningen var att du i dina första inlägg här på WN söker "gratishjälp" och "spammade" 3 olika kategorier
med din vädjan. (Juridik, Allmänt och Förmedling av jobb), personligen ansåg jag att dom inte tillförde annat än signaler
att du bara ville ha, med raden nedan markerade du vilken budget du hade i tävlingen...
"Det utvalda förslaget belönas med en valfri produkt inom ämnet grafisk design (Hemsida, animation m.m)"

Detta är ett forum där kompetenta webmasters utbyter idéer och kunskaper och jag tror knappast någon är sugen
på att belönas med en hemsida från dig. Hade du haft en längre, respekterad tid här på WN så hade du förmodligen behandlats annorlunda men som sagt, att börja med denna typ av tråd sänder inga bra signaler.

Med förhoppning om att inte bli osams med alla som vill deltaga i din tävling // Mats

hubbert 2005-09-29 22:54

Citat:

Originally posted by hubbert@Sep 29 2005, 22:30

Ok då blir det en sån här istället :angry:

Mats 2005-09-29 23:22

Citat:

Vaffö då, mitt inlägg var min högst personliga åsikt om eyass framfart på WN, vissa tycker säkert att det var ok med inläggen han började med och vissa kanske håller med mig, åsikterna är fria, personligen står jag alltid för mina. ;)

Personligen skulle jag nog sätta en :ph34r: på eyass inlägg.

// Mats

Spindel 2005-09-29 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av hubbert
Citat:

Ursprungligen postat av hubbert

På tal om inget såg jag nu att din avatar inte alls är en bajshög med en cigarett i. :D Är det guldtänder?

hubbert 2005-09-30 00:37

Citat:

På tal om inget såg jag nu att din avatar inte alls är en bajshög med en cigarett i. Är det guldtänder?
Hrmf :angry:
Den askkoppen är från DP-Lab Malmö och är en riktig raritet i min samling.
Aldrig funderat på terminalglasögon? Du kan få lite problem i din tolkning av omvärlden annars.... :lol:
(Fast å andra sidan som världen ser ut idag kanske det inte gör så mycket)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:06.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson