![]() |
Tänkte kontra denna tråden om försäljning av banners,
och säga att vi letar efter bra ställen ATT göra reklam på! :) - Något i stil med startaeget.se (fast kanske lite bättre priser), där det finns en målgrupp som kan ha användning av att komma igång med e-handel/försäljning över internet utan dyra kostnader. Tips/råd? Jag har kontaktat några, men inväntar ännu svar. Detta handlar om annonsering på internet, ej i tryck i dagsläget. PM:a eller maila gärna. |
Tänkte bara klargöra detta.
Jag letar INTE efter sidor som vill göra reklam hos oss, utan jag letar efter sajter där VI kan göra reklam och nå rätt målgrupp på olika sätt. Tex via banners, textannonser, e-post utskick eller dylikt. |
kolla med foretagnade.se det är ju den målgruppen du vill åt, de kanske inte är stora, men nåt bör det ge iaf
|
Citat:
Fler tips emottaget gärna. För er andra som också letar efter sajter att göra reklam på kan jag då tipsa om Bengt på http://www.inskrift.se som jobbar just med att upprätta kontakt mellan annonsören och annonsplatsupplåtaren, så slipper man själv lägga så mycket tid på att söka efter platser att göra reklam för sin målgrupp. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson