WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Kreativ feedback uppskattas (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1043057)

snowflake 2010-07-26 21:10

Kreativ feedback uppskattas
 
Har snickrat några månader på en kör & sälj sidan men nu har utvecklingen börjat stå stilla, så lite feedback skulle inte skada så man får lite mera inspiration.

Sidan är lanserad och jag är som mest intresserad av att se vad folk tycker. OBS! att de annonser som ligger uppe är riktiga annonser!

Har försökt bygga den så mycket efter SEO som möjligt. Även här skulle jag behöva lite tip & tricks på förbättring. :)

Klicka här för att komma till sidan

Ciffan 2010-07-26 21:29

5 kommentarer som kanske inte är så kreativa

1. Vem ligger bakom sidan?
Ska jag lämna ut mina kontaktuppgifter vill jag veta till vem

2. Vad kostar det?
Tycks vara gratis men i dessa tider ska det nog framgå

3. Mejla annonsören
Här tror i vart fall jag att jag ska få en adress/att mitt epostprogram ska öppnas
Varför behöva klicka för att få ett formulär - ha det från början på sidan

4. Bilderna på startsidan. Går det att ha lika stora bilder? Hoppande rader är inte så snyggt

5. Hjälp tillbaka till startsida/urvalssida
Att klicka på logga upp till höger för att komma till startsida må vara standard men av erfarenhet vet jag att det inte är lika välkänt bland användare. När man sett på en mobil så kan det vara bra att få hjälp att se andra

daniel.s 2010-07-26 22:04

Skippa kartan. Känns billigt med en total blocket ripoff....

snowflake 2010-07-26 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av daniel.s (Inlägg 20363557)
Skippa kartan. Känns billigt med en total blocket ripoff....

det är ingen rippoff... har gjort den helt själv i flash... jämför min karta med blocket ska du få se... ;)

kalasboll 2010-07-26 22:28

Du förstår inte att han pratade om själva konceptet med kartan då?

snowflake 2010-07-26 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av kalasboll (Inlägg 20363565)
Du förstår inte att han pratade om själva konceptet med kartan då?

ahaa ok.. ;) i get it.. ;)

rhdf 2010-07-26 22:59

Dessutom.. en karta byggd med flash, why?

gfors 2010-07-27 02:31

Kanske inte någon "kreativ feedback", men jag råkade snubbla över ett 'server error' på din sida om man skickar kontaktformuläret "tomt". Bör kikas på.

För övrigt kan jag hålla med andra talare, fimpa kartan. Den tillför ingenting förutom att få sidan att se ut som en kopia av blocket, i synnerhet då de två kartorna är nära nog identiska. Skippa kartan och sortera länen i bokstavsordning så att det går snabbare att hitta, opedagogiskt att sortera geografiskt.

Jag skulle gärna se mer innehåll på startsidan, kanske en till modul såsom "senaste inlagda" fast den visar "hetaste annonserna"? Typ de annonser som haft flest visningar.

Mer content, mindre karta...

snowflake 2010-07-27 11:59

Citat:

Ursprungligen postat av gfors (Inlägg 20363590)
Kanske inte någon "kreativ feedback", men jag råkade snubbla över ett 'server error' på din sida om man skickar kontaktformuläret "tomt". Bör kikas på.

För övrigt kan jag hålla med andra talare, fimpa kartan. Den tillför ingenting förutom att få sidan att se ut som en kopia av blocket, i synnerhet då de två kartorna är nära nog identiska. Skippa kartan och sortera länen i bokstavsordning så att det går snabbare att hitta, opedagogiskt att sortera geografiskt.

Jag skulle gärna se mer innehåll på startsidan, kanske en till modul såsom "senaste inlagda" fast den visar "hetaste annonserna"? Typ de annonser som haft flest visningar.

Mer content, mindre karta...


tackar gfors! feedbacken uppskatta väldigt mycket. :)

nabil_akhlaque 2010-07-28 12:10

gillar färgerna! ;)
Ja gillar dock kartan... då jag oftast brukar klicka på kartorna på dessa sidor..


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson