WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Feedback (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nya missdomain.com (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1062597)

erebos 2014-08-20 08:43

Nya missdomain.com
 
Ett riktigt lyft tycker jag iaf.
Fler funktioner och bättre design.

DavidEW 2014-08-20 08:46

Absolut. Men att hitta domäner till salu var inte självklart. Flyouten på vänster sida missade jag iaf och fick verkligen leta. Den smälte in i designen.

Frebjo 2014-08-20 08:53

Hej David! Det är helt sant, inte tänkt på att den känns "dold". Har du något förslag på hur du skulle vilja ha det så det blir tydligare?

Har ni mer feedback får ni gärna återkoppla i detta ämne så tar vi till oss allt och förbättrar!

Captain Thailand 2014-08-20 10:05

Hej,

Jag tycker också det är ett lyft! Snyggt jobbat.

Men även jag har samma "invändning", nämligen att greppa kategori-navigeringen direkt. Jag tror att jag omedvetet uppfattade kategorifliken som en feedback-länk, som ju inte så sällan placeras så. Jag tror att användarvänligheten ökar genom att vrida knappen till ett horisontalt läge. Så texten blir "rättvänd".

Men som sagt, bra jobbat i övrigt!

Frebjo 2014-08-20 10:08

Kalas, tack för feedbacken, då redigerar vi den lite och gör så den blir synligare!

DavidEW 2014-08-20 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av Frebjo (Inlägg 20496564)
Hej David! Det är helt sant, inte tänkt på att den känns "dold". Har du något förslag på hur du skulle vilja ha det så det blir tydligare?

Har ni mer feedback får ni gärna återkoppla i detta ämne så tar vi till oss allt och förbättrar!

Varför inte lägga den i vanliga menyn?

Frebjo 2014-08-20 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av DavidEW (Inlägg 20496572)
Varför inte lägga den i vanliga menyn?

Kategorierna har alltid legat lösa till vänstra, så därför lät vi dom ligga kvar där så vi inte ändrade för mycket på den tidigare strukturen. Vi ser över menyn längst upp till och kollar hur vi kan strukturera upp den mer.

jayzee 2014-08-20 11:05

Den är absolut snyggare än förr.

Men om vi tittar på den tekniska biten för en stund... herregud vilken s#*!% kod... html saknar doctype, man verkar inte hört talas om HTML5 elementen - allting är en härlig soppa av div-taggar och CSS klasser, 0% minifiering... Och nu har jag inte tittat på något annat än startsidan (som förövrigt bara tar 69 anrop) :) Undrar hur PHP koden ser ur... Kanske bara jag som har lite höga förväntningar på nyproduktioner?

Frebjo 2014-08-20 11:18

Citat:

Ursprungligen postat av jayzee (Inlägg 20496577)
Den är absolut snyggare än förr.

Men om vi tittar på den tekniska biten för en stund... herregud vilken s#*!% kod... html saknar doctype, man verkar inte hört talas om HTML5 elementen - allting är en härlig soppa av div-taggar och CSS klasser, 0% minifiering... Och nu har jag inte tittat på något annat än startsidan (som förövrigt bara tar 69 anrop) :) Undrar hur PHP koden ser ur... Kanske bara jag som har lite höga förväntningar på nyproduktioner?

Hej! Vi har en utvecklingssida på gång där vi har byggt om allt helt från grunden som vi räknar släppa inom några veckor. Tyvärr har det varit många kockar inblandat i den gamla sidan som denna nya design bygger på och därför blivit så här.

lazat 2014-08-20 12:14

den här tråden hör inte hemma här. Bör ligga under feedback.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson