WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Diskutera WN (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Ett stort tack till Thomas & Jens för att ni skapade WN! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1070749)

Alpha 2020-03-09 20:36

Ett stort tack till Thomas & Jens för att ni skapade WN!
 
Hallå!

Åren går, men jag känner fortfarande en glädje av att surfa här. Så mycket minnen!

Minns när självaste Filip Tysander var här och sålde smala slipsar, tänkte då att han måste vara tokig. Vem köper sånt :) Tur att han bytte riktning!

Sebastian Siemiatkowski skrev ibland också!

Bästa är nog ändå alla bekantskaper man fått.

Jag tycker det är dags att WN blir en mer nyhetsportal.

Vad är ert bästa minne?
Tack.

Andreas Bard 2020-03-10 10:59

Jag har också mycket att tacka wn.se för. Många affärer där grunden har lagts här och en hel del riktiga vänner där första kontakten togs här. :)

elofsson 2020-03-10 12:55

Citat:

Ursprungligen postat av Andreas Bard (Inlägg 20530954)
Jag har också mycket att tacka wn.se för. Många affärer där grunden har lagts här och en hel del riktiga vänner där första kontakten togs här. :)

Ja vi möttes väl här för 15 år sedan. =) Vill också passa på att tacka!

Thomas 2020-03-10 18:58

Vad snälla ni är :) Tack själva!

17 år sedan vi drog igång på dagen nästan :) Tror många då i början på 2003 hittade till WN via en annons på jag körde på tv.nu. Det var ju bistra tider då efter IT-kraschen.

Jim_Westergren 2020-03-11 18:39

Jag vill också tacka - tack. Jag blev medlem 2005 och WN hjälpte mig en del att komma igång i början.

Sweely 2020-03-28 08:39

Även jag måste flika in här och bara tacka er som startat WN.

Den här sajten var vad som kom att lägga grunden för mitt intresse inom webbutveckling/affiliatemarknadsföring någon gång när jag gick på gymnasiet för 10 år sedan. Många bra minnen härifrån :)

Glömmer aldrig när jag började få sålt mina första affiliatesajter här.

Då visste man vad man ville göra livet ut trodde man :)

SweCat 2021-02-12 18:23

tack
 
Instämmer i lovkören och tackar. Trots att jag sällan är här inne längre så händer det fortfarande, och det gör mig alltid lika glad att påminnas om tiden jag var aktiv här. Jag har många vänner härifrån fortfarande och alla minns de forumet med glädje när man pratar om det. Jag vet att Sebastian exvis som någon nämnde tidigare i tråden gör det. Kan nämna att jag var och pratade med honom förra fredagen i hans veckomöten han har på Klarna inför hela organisationen och han nämnde då i intervjun att det var så vi träffades och blev vänner. Det har knutits många kontakter på WN genom åren. Tror många har fått bra nätverk via WN.

Knalli 2022-03-16 19:22

Tack. Försöker vara inne å glo lite varje dag.

NuCo 2022-03-16 22:42

Jag vill också tacka. Det har varit intressant, lärorikt och bra plats att skaffa kontakter. :)

Petter Hedman 2022-03-21 12:23

Tackar även jag för ett bra och hjälpsamt forum! Tack för att ni startade och sedan fortsatte :)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson