WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Billiga Reklamblad (Flyers) och Visitkort? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1071688)

Lindalicious 2021-09-25 05:48

Billiga Reklamblad (Flyers) och Visitkort?
 
Hej,

Söker man på google efter billiga reklamblad (flyers) eller billiga visitkort så kommer det upp massa olika erbjudanden.

Har ni några erfarenheter av dessa?

Ny verksamhet i startfas med obefintlig kapital nästan, behöver hitta billigaste alternativen.

Behöver minst 300 visitkort och minst 4000 reklamblad tryckta för tillfället.

Kackalorum 2021-09-25 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av Lindalicious (Inlägg 20533322)
Hej,

Söker man på google efter billiga reklamblad (flyers) eller billiga visitkort så kommer det upp massa olika erbjudanden.

Har ni några erfarenheter av dessa?

Ny verksamhet i startfas med obefintlig kapital nästan, behöver hitta billigaste alternativen.

Behöver minst 300 visitkort och minst 4000 reklamblad tryckta för tillfället.

Jag designade själv mina visitkort med canva dot com (gratis) samt en företagspresentation i pdf-format (kostade en dollar då jag använde en "betalbild" som jag tyckte passade som handen i hansken).

Visitkorten tryckte jag sedan upp på Vistaprint med designen från Canva för under 350 kr för 500 st.

Jag är inte duktig på design, men det hela blev väldigt bra. Jag hade dock en logga som jag kunde använda mig av som start...

ronneborn 2021-09-29 07:43

Jag testade bizay.se för inte så länge sedan.
Funkar riktigt bra och har inga klagomål.

diego 2021-09-29 09:11

Tips från en smålänning
 
Vistaprint är bra på visitkort, men tänk på att de är sneaky med sina erbjudanden.

Gå inte direkt in på sidan utan sök på google efter typ "billiga visitkort" så har de garanterat en länk med fet rabatt typ 500 visitkort för under hundralappen. Klickar man på den länken aktiveras rabatten, som annars kanske inte hade synts om du gått in direkt på deras sida.

Lindalicious 2021-09-29 19:32

Citat:

Ursprungligen postat av ronneborn (Inlägg 20533343)
Jag testade bizay.se för inte så länge sedan.
Funkar riktigt bra och har inga klagomål.

Ser deras annonser jämnt med riktigt låga priser, hur är det med kvalitet och leverans?

Tycker de kunde ha bättre namn, kanske är utländsk.

Lindalicious 2021-09-29 19:39

Citat:

Ursprungligen postat av diego (Inlägg 20533344)
Vistaprint är bra på visitkort, men tänk på att de är sneaky med sina erbjudanden.

Gå inte direkt in på sidan utan sök på google efter typ "billiga visitkort" så har de garanterat en länk med fet rabatt typ 500 visitkort för under hundralappen. Klickar man på den länken aktiveras rabatten, som annars kanske inte hade synts om du gått in direkt på deras sida.

Tack för tipset, söker som vana på "rabatt kod företag" men ibland hittar man inget.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson