WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj Domännamn (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Slå dig in i resebranschen - 43st resedomäner (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1039541)

Frost 2009-12-10 18:50

Slå dig in i resebranschen - 43st resedomäner
 
Dags att fokusera för nästa år och förhoppningsvis dags för någon att förvalta dessa resedomäner på ett bättre sätt än jag hinner med. Hellre än att sitta på dem några år till så lägger jag därför ut dem till försäljning. Bulk och paketpris har förtur när det gäller bud och allt kan även säljas på ett bräde. Alla bud är exkl moms och ev avgifter (tex för .nu adresser).

Till denna försäljning tar jag endast emot bud och korrespondens via PM, mail och telefon så håll gärna tråden ren.

Jag passar även på att be ev budgivare att INTE komma med skambud, vill du bjuda på en domän eller flera (eller alla) så kom inte med några 100~kr tack....

Köp-nu pris på HELA paketet sätter jag till 80 000kr ex moms som utgångspris:

monacoresor.se
warsawa.se
missouri.se
sanfranciscoresor.se
santacruz.se
westvirginia.se
brysselresor.se
seoul.nu
flygplats.nu
compton.se
miamiresor.se
connecticut.se
banjul.se
massachusetts.se
marockoresor.se
arkansas.se
grenadinerna.se
venezuelaresor.se
sousse.se
sportlovet.se
flyg-resor.se
lyxresa.se
frankfurtresor.se
lasvegasresor.se
amsterdamresor.se
sverigekryssning.se
delaware.se
tennessee.se
venice.se
timessquare.se
turks.se
hawaiiresor.se
newhampshire.se
portugalresor.se
tammerfors.se
okinawa.se
denpasar.se
portugalresor.se
valletta.se
nagasaki.se
suriname.se
caicos.se
braresor.se

tartareandesire 2009-12-10 20:22

Det bör kanske poängteras att Warzawa är en felstavning och att Venice och Suriname inte är svensk stavning.

Frost 2009-12-10 23:59

Nu är det poängterat ;)

Frost 2009-12-11 11:46

Vill dock poängtera att Venice visst är rätt stavat, om man som jag tänker på en skön strand i CA där man bott så.. allt är relativt, precis som priset på auktionen och värdet på domänerna.

tartareandesire 2009-12-11 12:29

Citat:

Ursprungligen postat av Frost (Inlägg 20335040)
Vill dock poängtera att Venice visst är rätt stavat, om man som jag tänker på en skön strand i CA där man bott så.. allt är relativt, precis som priset på auktionen och värdet på domänerna.

Sorry, det har du så rätt i, däremot är den väl betydligt mindre känd hos svenskar än Venedig. Är det någon mening att lägga bud på enskilda domäner eller vill du enbart sälja hela paketet i ett bräde? Vore trevligt att veta vad som är "icke skambud" för respektive domäner i så fall.

robertsson 2009-12-11 13:01

flyg-resor.se + flygplats.nu - totalt 4000 kr bjudet.

Frost 2009-12-14 14:57

Håller på att kika runt på inkomna bud ang enskilda domäner och eftersom jag verkar få stycka det redan nu så går det bra att buda på enskilda poster eller "mini paket" så shoot.
Under 1000kr/st för enskilda lär dock inte vara intressant tyvärr men allt utöver det är bara att hojta till, givetvis är jag inte svår av mig och vill någon ha flera så kan vi justera priset efter antal etc...

Andreas Bard 2009-12-14 15:59

1500 kr på portugalresor.se :)

Frost 2009-12-14 18:43

Bard du är sån sneaky rackare va... nåja, 1500kr bjudet på portugalresor, bara för att det är jul så om ingen budat högre före torsdag 00:00 så får du den för 1500kr ;)

Andreas Bard 2009-12-18 14:37

Sneaky och sneaky :) Du får ju 1500 kr extra till jul här nu ;)

Andreas


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson