WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Blondinbella, 17 år och drar in miljoner (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=27921)

xarph 2008-03-13 16:00

****** ******

totoo 2008-03-13 16:12

Hon har diskuterats här på forumet tidigare, men det är klart det är lätt att bli avis/irriterad på någon som bara leker runt och tjänar massor på att vara endast ett pucko när vi andra jobbar stenhårt och kaske inte alls får ut bra pengar. :) Men det är ju så världen ser ut och det har väl de flesta insett hoppas jag.

Däremot sköter hon säkert om sin blogg bra och hon vet nog precis vad hon ska skriva och göra för att tjäna bra pengar. Och vad en halv miljon stackars avundsjuka fans/besökare tycker om henne kvittar nog fullständigt för henne.

THL 2008-03-13 16:21

Var inne och kollade på hennes blogg....

Jag brukar inte ha problem med lite produktplaceringar men detta var ju inte snyggt.
Som en enda reklamblogg.

Som svar på din fråga om hon säljer sig, ja! Men cash is king, hoppas bara att hon förstår själv att hon blir grymt utnyttjad och kommer att kastas i papperskorgen när det är över.

Måste kolla ikväll och se om det finns något under den blonda kalufsen.
Jag hoppas det.

/Thomas THL

Jon A 2008-03-13 16:28

miljonbeloop? vilket skämt. de största bloggtjejerna drar in mindre än majoriteten här på wn

Milad 2008-03-13 16:35

Det enda detta säger mig är det finns otroligt många dumm människor som verkligen besöker hennes blogg. Sedan vill jag bara säga att hon borde forsätta så länge det bara går och hon gör absolut inget fel.

expression 2008-03-13 16:52

Hon kämpar med bloggen och blir samtidigt utnyttjad! Men vafan, hon drar in pengar och det är inte dåligt.
B)

sasserdude 2008-03-13 17:01

det hela började nog med att hon ville göra en blogg och skriva, för hon trodde säkert många var intresserade av att höra allt smink och tjaffs, sen när alla brunstna gamla gubbar hittade hennes blogg så drog den in massa cash, hon skickar lite smöriga bilder till dom som belöning ;D skämt å sido..

hon är värd pengarna om hon lyckats..

palmik 2008-03-13 17:13

Ifrågasätter siffrorna som presenterades... men tror knappast man är "korkad" om man lyckas göra såpass business på sin blogg ... även om det så bara skulle vara en halv miljon om året det handlade om så är det extremt bra jobbat.

ztream 2008-03-13 17:26

Jag är impad och följer många unga bloggare. Skitbra trendspaning samt så är det rätt kul att se vad som intresserar ungdomar.

De har grymma besökssiffror så om de inte drar in stora stålar gör de något fel. :)

palmik 2008-03-13 17:49

Citat:

Originally posted by ztream@Mar 13 2008, 18:26

De har grymma besökssiffror så om de inte drar in stora stålar gör de något fel.

Finns det tredjeparts statistik nånstans för denna blogg, de verkar inte ligga på eg KIA ... har man verkligen 200 000 unika i veckan bör man väll rimligen ligga där ...


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson