![]() |
En kille som det verkar gå bra för...eller ja, om de e sant vet man aldrig, hade vart kul att läsa och se vad han har att komma med dock!
Länk>> |
Samma som alla andra MLM-killar antagligen...
|
Varför engagera sig i att sabba för sig själv genom att tala om sina strategier.. hell.. varför engagera sig alls med de inkomsterna?
|
Citat:
//Björn |
Citat:
Kanske det är samma bluffare som gjort båda sidorna och betalat sig själv för pixelannonserna... :lol: |
Hemligheten bakom hans framgång är väl precis det ni läser. Dvs att göra en hemsida där man kan köpa information om att bli rik... he he.. Lär vara rätt många som tar chansen och betalar skulle jag tippa på. :ph34r:
|
jo, såg den faktiskt där...reagerade på den sinnesjuka URLn som är angiven där haha..hur lång som helst.
|
Var ett rätt smart tips. Så fort man pekar över URLen ser man den långa raden av versaler längst ner i statusraden och känner att man bara måste klicka för att se vad som döljer sig bakom :|.
|
hehehe exakt....
men frågan kvarstår väl...varför skulle man dela med sig av sina "oustanding" metoder...... |
Det enda som fattas i den här tråden är en ?ref=loser
|
tror det mest är bullshit, och skulle inte betala ett en dollar för hans pdf-fil, men om någon kommer över den kan ni ju gärna delge wn den. :)
|
Jo precis, det finns tusentals sidor som är exakt som denna. Skillnaden på just den här sidan är att det är en stor bild på en rik kille och en massa lyxiga bilar vilket inte direkt... får den att verka mer seriös :)
Men det förvånar mig inte att det är ett bra affärskoncept (att bygga upp sidor som den här). Människor älskar att tjäna pengar utan att behöva göra så mycket. >> Köp min guide och bli rik på två veckor! Ägna bara 10 minuter åt det om dagen! Det är inte svårt, vem som helst kan göra det! Det enda du behöver göra är att skicka mig 100 kronor så får du tillgång till den här fantastiska guiden! Jag berättar det här för att jag är snäll inte för att jag vill tjäna pengar. >> Trots att det finns många argument som talar emot sanningshalten i erbjudandet tycks våra hjärnor vara utformade så att det "goda" som kan inträffa, om det verkligen stämmer, överväger det som inträffar om det inte stämmer. "Tänk, jag kan tjäna upp till 50 000 kronor i månaden utan att behöva arbeta... och om det här är bullshit.. nja.. då kostar det mig bara 1000 kro.. men.. 50 000 kronor i månadne, shit.. fast det lär ju va.. tänk jag skulle kunna köpa den där bilen och få alla tjejer.. jag slår till, vad har jag att förlora..." |
Haha, otroligt, men han lär nog blåsa en del, följande är ganska skrattretande:
I know what you are thinking...no one who makes as much money as I do would even dare to reveal their knowledge, because they would fear opening a floodgate of new competition. In fact, I know several people who make very good money online, and they think I’m absolutely crazy for sharing my strategies. But I don’t really give a rat's ass what they say. There are 3 reasons why I can confidently reveal my strategies to you: • First of all, I make more than enough money from the site you are on right now, enough that I don’t have to worry about anyone competing with me on one of my many other websites. Word of mouth about my program has sent sales through the roof. • Secondly, I’m already richer than I ever thought I would be. So if a few of my websites start to lose revenue because of copycats, it doesn’t really matter. |
20 pers på WN som ger ~80 spänn var, så köper vi in den och kan skratta lite ;)
Skänker gärna min dagliga godiskassa för ett gott skratt :P (Om nån vill veta hur jag gör av med 80 spänn om dagen på godis, sätt in 400:- på postgiro 12345-6 så berättar jag mer :blink: ) |
Man har nog större chans att bli rik på triss...
|
Det enda man blir rik på är hårt arbete, tro inget annat :) Istället för lägga tid på att läsa andras tips så kan man faktiskt komma på egna sätt. Att lyckas tar tid, bara att inse :)
|
Finns många trådar om denna sida och personen bakom (Kelly), ta en titt på:
http://www.ozemedia.com/cgi-bin/webb....pl?read=35414 och http://goldblogger.com/wordpress/arc...you-rich-jerk/ |
Jag tycker det borde finnas mer av "betala boken/tjänsten när du tjänat mer än den kostar"
Skulle själv inte tveka att betala tillbaka när man hittat något som äntligen fungerar. Annars är väl en bra formel följande: (Text + hårt arbete) + sökmotor = besökare besökare + bra ide = besökare^2 besökare + reklam = pengar |
Det ser ut som ett MLM sida en annan av alla dessa click bank sidor. Jag gjorde just 120 st av dem. Klart han ar rik folk koper ju hans ide helt klart det ar val inte mycket med det. Fragan ar nu bara hur gor han pengar ar det genom MLM eller ar det att han endast skriver DO LIKE ME. Tror heller inte att han ger pengar tillbaka eftersom varken clickbank eller paypal ger pengar tillbaka pa Ebooks. Om det någon som kopt boken kan ni ju skriva till och tala om det sa lagger vi upp en likadan sida med en gang.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson