![]() |
Jag tänkte att det kanske är bäst att höra här om vilken av dessa tre som är värd att jobba vidare på...
Eller är alla tre värdelösa? Något jag borde ändra på den som ni tycker är bäst? Ska ju dit mycket detaljer och så när jag väl bestämt mig för vilken jag ska köra med.. http://www.smygbilder.se/smygfilmer/screen1.JPG http://www.smygbilder.se/smygfilmer/screen3.JPG http://www.smygbilder.se/smygfilmer/screen4.JPG |
Tycker att nummer ett är den du bör bygga vidare på. Resten är inte så trevliga för ögonen.
|
nr3 går fetbort
|
2an, fast med mindre luft, kanske du bör köra med 2x3 bilder i mitten.
|
Helt klart nr 2 i mitt tycke..
Nummer 3 framkallar ju nästintill hallucinationer ;) |
Du borde varna för att det är naket på bilderna. Jag fick en nakenchock, och nu rasar jag! ;)
|
;) Fler än jag som tolkar denna smilie mer som en argsint smilie som tycker något är tveksamt...??
...Än en smilie som skojar? Jag har alltid stört mig på den iaf.. |
Citat:
Jag har bara slängt upp ungefärlig design på alla för att se om nån av dem är värd att köra på. Det är märkligt vad folk tycker olika. Jag frågade några kompisar igår och de tyckte 3an var klart bäst och 2an fulast. Själv tycker jag att 2an är eller åtminstonde kan bli snyggast och 3an jätteful. Kanske ska ha vita inslag för att göra den lite ljusare... (2an). Meningen med tvåan och de cellsträcken som delar av sidan är att det ska se ut som en filmrulle...Ingen som sett det? |
Citat:
|
Citat:
Jag funderar lite på att göra om dem till flash så dem rör på sig så det ser ut som rullande film. Kankse blir drygt om det blir för mycket rörelse på sidan. Vad tror ni? |
Nr1 bäst men inte särskilt bra. Anlita en duktig designer istället?
|
Har jobbat vidare på 2an... dock mycket kvar att göra...
http://www.smygbilder.se/smygfilmer/screen5.JPG |
Byt bakgrundsfärg i menyn! Kolla colormatcher.com och se något som passar.
|
Citat:
för mycket färger då. Bytte till samma färg som jag har i cellerna. Din länk funkade inte... Jag sökte på google på colormatcher och hittade en sida som hade de fulaste kombinationerna jag sett så jag vill inte ens försöka använda den sidan. B) |
|
Jag tycker att 1:an var klart renast och snyggast!
En helt OT-fråga: Kommer det inte alls att finnas smygfilmer på killar? |
tack för colormatch länken, riktigt najs site :)
|
Citat:
Jag personligen kommer inte åka runt och filma killar, om någon annan vill göra det åt mig och om efterfrågan finns sätter jag gärna upp lite rullar och bilder på killar också. :) |
Citat:
|
2an är bäst. Men ändå rätt kass.. Det är en bra början. Något man kan ge en designer som får slutföra jobbet.
* Ge texterna lite marginal. Du har satt dem kant i kant nu. * Du blandar centrerad text och vänsterställd text i de 3 rutorna ovan bilderna. Jag hade nog valt en justering för alla tre. * Trist typsnitt på knapparna i menyn. * Trist med bara en färg - blått. Håller med om colormatch - hitta nåt där. * den känns lite "kantig" |
Tycker nog att 1an är bäst. Men ingen är riktigt super.
|
Svar på eidos- : Meningen med de är att det ska se ut som en filmrulle...
Svar på TeleJack : Du har rätt om allt.. Nu när det gått ett tag ser jag att sida är usel... Jag har förmågan att tycka nått är bra precis när jag gjort sidan. När upphetsningen lagt sig ser jag att det inte alls duger. B) Svar på webbteknink : OK. Om jag bestämmer mig för att låta en designer göra en helt ny sida åt mig, hur mycket skulle det kosta? Jag behöver egentligen bara en förstasida, resten är oviktiga sidor som jag kan kopiera samma design till. + att designern kan smälta in lite shyssta bilder på nått fint sätt. Jag har tills vidare gjort ännu en ny design till min modersida. Lagt in en del flash m.m. Ta gärna en titt på den och säg om flashen är för mycket eller andra tankar. Ny design - kommentera gärna! //Sneaky |
Överlag tycker jag faktiskt det ser OK ut.. Dock tycker jag att du ska hålla dig till endast ett flash-objekt. Blir svårt att fokusera nånstans annars. Det översta flash-objektet, dvs det som ligger till höger om logon tycker jag du kan ta bort!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson