![]() |
Bli inte förvånade om ... ni läser om att en "ringgratis" domän sålts för nån miljon närmaste tiden!
Under .com och på engelska givetvis. Thomas |
Grattis! ;)
|
Citat:
|
Skype, kanske inte endast en miljon dollar
|
Jag önskar jag ägde den!
Nån ledsen flicka/pojke glömde förnya lär ni läsa, vi får se om det kommer exponeras! Thomas |
Okey blev inte en miljon, med dock $61,361.00 betalades för phonefree.com
Intressant som en parallell till nyheterna som postats på WN senaste veckan! Vad hade du gjort om du inte förnyade ett namn nån pyntade $61,361.00 för? Snara, hoppat eller kula? Thomas What's The Frequency, Kenneth? |
Bara att önska lycka till för den nya ägaren.
|
Citat:
Thomas I got friends in low place! |
Grymt.
|
... Fel datum inställning :/
|
Citat:
|
Detta är ganska vanligt, jag "räddade" Haghjoo för ett par veckor sedan då han höll på att bli av med bland annat
"s w e d e n .o r g". Budgivningen hos vissa snapback-tjänster var då redan uppe i $25.000. I fortsättningen så tror jag han kommer köra med autorenewal på sina domännamn ;) |
Härligt med vänskap även i affärsvärlden.....
|
Citat:
Domain Name:SWEDEN.ORG "Created On:12-Aug-2005 18:58:17 UTC" Registrant Organization:Reflex Publishing, Inc. |
Oupps, betyder deta att han inte hann eller?
|
Han blev av med sweden.org, jag "känner" den nya ägaren... Visste inte att Haghjoo ägde den innan, tradigt för honom att han förlora den :(
|
Citat:
|
Udda sida som kom upp på phonefree.com
|
2 bifogad(e) fil(er)
Jepp lite knepigt ang sweden.org, den skulle ju inte gått ut än på ett halvår enligt expiredate.
Thomas |
Citat:
|
Snälla, lägg ner denna diskussion om mig.
Det är inte vad tråden handlade om. Har ni frågor eller något annat så skicka ett PM till mig. Thomas har dock rätt, man ser ju på bilden... Jag mår DÅLIGT. Det är allt jag kan säga. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson