![]() |
Ringer en liten lustig filur varje dag till vår kundtjänst, när samtalet kopplas upp är de första man hör " Tja, batman här! "
Varje dag, nya frågor om tjänster och produkter, domäner och programmering, vad som stöds och inte. Jag kan nästan sätta vad som helst på att det inte är någon frisk person som skojjar, utan det hörs att alla hästar inte är i hagen och han verkligen ser fram emot att få prata av sig lite. Någon annan som råkat ut för liknande och lyckats få dom att förstå att man inte kan ringa och prata bara för man är ensam ? isåfall, hur gjorde ni för att dom skulle förstå ? Mer off-topic än såhär blir det inte, men fasen vad det stör mig, varje dag samma sak :) |
Han verkar inte vara helt frisk :lol: ot. nej har aldrig hänt
|
Säg att han får ringa kundtjänsten i Gotham City istället.
|
Citat:
|
Försök på till ett deal med batman och använd honom som kundreferens :)
"När jag behövde ett webbhotell valde jag JX Hosting." - Batman |
...Eller så rekommenderar du honom till din värsta konkurrent ;)
|
Låtsas vara Jokern och se hur han reagerar...
...eller så är det dags att skaffa hemligt nummer :P |
Citat:
|
Citat:
|
Kanske är en konkurrent som ringer? ;)
-Martin |
Jag misstänker att det är koala som försöker döda tid. Om det inte är han så är det annars ett bra tips till honom.
|
Citat:
|
Spela in samtalen och regga batmanringer.com
Sedan lägger du ut alla era samtal där. Kommer bli en fin följetong och reklamintäkterna kommer betala din tid. |
Citat:
Då decibel nog skulle ge några vackra ord efter ett tag :P |
Har han hunnit ringa idag? ;)
|
Citat:
|
Jag vet inte om det är samma person som mailat mig men alla bin kan inte va i kupan hos denna personen:
Citat:
|
Verkar vara en skum typ men rolig läsning var det iaf :D
|
Vissa verkar ha alldeles för mycket tid :)
|
Västeråsare.. Jag säger då det. :rolleyes:
|
Citat:
|
HAhaha..!
Jaja, tur i alla fall att han nöjer sig med det lilla....än så länge *gulp*... |
Citat:
|
Batman har ringt hela förra veckan också, förutom onsdag. Undra om han var på jakt efter jokern då, eller om de va kortis i deras "batmobile" (ja, jag vet att det egentligen hänvisar till bilen, men de passade bra här ;) )
Jag tog ett av era förslag och sa "Gotham city, webbhotellscentralen" när jag såg hans nummer, då blev de helt tyst, och så hörde man nån nynna, nana nana... o.s.v. , ni vet, batmans melodi. Oavsett om det är nån som verkligen är sjuk, eller om nån har tid att driva sådär, så är det iallafall outgrundligt roligt. Min ringsignal är numera "nananana... BATMAAAN" fast med denne person röst, ingen som vet vem det är, men jag har bara inte en gång fått förfrågan om att jag ska skicka den till dom. Hade det inte varit för PuL eller liknande rådande lagar så hade jag utan att tveka lagt upp dom för åhörande :P Att skaffa hemligt nummer, på ett företags support ? jadu, vad hjälper det om telefonnumret står på hela hemsidan ;) |
Citat:
Om du har hans nummer kan du ju åtminstone slå upp vem det är eller vilket företag han ringer från? |
Citat:
Sen om det är nån som lånar någon annans telefon vet jag inte. Har blitt lite mindre sporadiska telefonsamtal nu också, inte lika mycket som förut. Han är också numera kund, undra om man ska lägga upp det under referenser ;) |
Citat:
|
Citat:
|
soft att du vet vem batman är nu :D NU ÄR HAN INTE SÅ HEMLIG LÄNGRE :D
|
Citat:
|
Fan va skön snubbe.
Det borde väl inte vara något olagligt i det? Bara du itne säger vem det är =D. Snubben har som sagt för mycket tid men roligt har han nog =) |
så länge du deltar i samtalet ska det väl vara lagligt!
|
Citat:
Skillnaden är hårfin |
Kunden skulle nog inte uppskatta det, nej. Du tjänar ju lite pengar på honom iaf.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson