![]() |
Fick idag ett brev från Loopia om att den domän jag beställt inte går att registrera, för att den redan är registrerad.
20 minuter innan Loopia var där hade ett annat företag knyckt den. :( Loopia vill inte ge tillbaka pengarna, men dom låter mig registrera en annan domän. Så nu har jag 99 kr exkl. moms innestående där och inget behov av att registrera en domän. Därför tänkte jag att ni ska få hjälpa mig att komma på en idé till en domän eller sajt och domän. Vad ska jag köpa för domän? :) |
Hahahaha.....bra idéer vill vi alla ha!
|
MobilTema
KopaMobil.se/com KontantKortMobil.se/com MobilLoggor.se/com MobilTeman.se/.com mobil3g.se/com Var Lediga när jag checkade.. |
Duvtema
duva.se är fortfarande ledig. |
köpdomän.se
|
Ojoj, keyword.tld. Den är värd minst 200k euro på öppna marknaden ztream.
|
Att inte Loopia vill ge dig pengarna tillbaka låter aningen märkligt.
|
Klart du ska få pengarna tillbaka, vet inte vad för fasoner de håller på med på loopia.
|
Citat:
|
dinaffärsidésuger.se :)
|
Citat:
Iofs är det bara 99 kronor och jag gör hellre någon rolig sajt, än att få tillbaka dom. |
Citat:
|
polisradio.se är ledig, den kan man säkert ha kul med om man orkar.
|
Citat:
Förslag på saker man kan göra: spel, guider, tävlingar, nichad information, toplista/or. |
skivor.nu - skivor öh nu?
rumpor.se - rumpor =) backstreetboys.se - bsb-fansida! navelludd.nu - en sida för navelludds-samlare! slanger.se - sida för dom som vill lära sig äkta slang! veckopeng.com - diskutera hur hög veckopengen ska vara toasidan.se - guide till dom bästa å billigaste toaletterna i Sverige. där har du lite idéer värda guld! B) ;) |
toasidan.se är rätt kul ide.. låt folk skicka in kort med sina mobiler på offentliga toaletter. Resturangtoaletter osv.. samt en text, pris osv.
|
Citat:
Är restaurangen verkligen bra? Vi har svaret! Toasidan.se - Bilder på toaletter från alla Sveriges största restauranger! ? :P |
Hehe... det värsta är att det skulle funka om man tänker vidare. För alla backpackers som varit ute och rest så vet man att en fiiin toalett kan vara ganska sällsynt.
En ständig fråga angående boende osv. är alltid "jo men hur är muggen då?". Faktum är att vi vid ett flertal tillfällen såväl tog bilder själva och skickade som fick av andra under resans gång. Sen satt man på fyllan och jämförde finast toaletter i bildarkivet (första gången det här erkänns publikt... :rolleyes: ). Vi hade i alla fall vid ett flertal tillfällen lätt betalat en mindre slant (typ ett 10-kr SMS eller något) för att få bild och namn på boendet med fräschast mugg i den stad man just befann sig i... :P Give it a try - dessutom kommer du få mycket gratis reklam i form av det humoristiska i det hela :lol: |
Citat:
|
Hitta kunderna och deras behov först innan du tänker på några domäner.
Att bara regga en domän och hoppas på att hitta en marknad är rent ut sagt ....... osmart. / Tomas |
Citat:
- Folk fotar bara originella toaletter; riktigt riktigt fina eller udda, eller äckliga. - *Folk kommer rösta högt på äckliga toaletter "för att det är kul" och dom bara kan inte ta sajten på allvar. Det betyder att det kommer egentligen bara finnas äckliga toaletter och dom äckligaste kommer finnas högst upp. :) *För att bestämma vilket toalett som är fräschast behövs en omröstning. Tomas B: Så sant så. Men jag tänkte att man kunde få inspiration till kunders behov från förslagen här. |
Citat:
Lycka till! / Tomas |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är man inte webbhotellskund så registrerar loopia domänen efter att man betalt.
Så från det att du beställer tills det du betalt kan någon annan i teorin beställa domänen. |
taxibolag.COM/NET/SE - Lista alla taxibolag?
bionyheter.COM/NET/SE - Svenska imdb? alkoholimport.NET - Börja importera sprit? phonesex.SE - Börja med telefonsex? hemlisar.COM/NET - Berätta om dina hemlisar på nätet? Debatter.COM/NET/SE - Debatter mellan himmel och jord? alkoholfri.COM/NET/SE - Starta ett forum för alla alkoholfria människor? sjukbidrag.COM/NET/SE - Frågor och svar om sjukbidrag? namnge.COM/NET/SE - Namnge ditt barn? namnsdag.NET - Vem har namnsdag idag? stavfel.NET/SE - Rätta dina stavfel? storvuxen.COM/NET/SE - Ett forum för alla tjockisar? vecka.NET - Vilken vecka är det nu? hemmafru.COM/NET/SE - Byt eller sälj din hemmafru? inbjuden.COM/NET - Skicka inbjudningskort via mail? insamling.COM/NET - Starta en insamling? sommararbeten.COM/NET/SE - Konkurrera med ams? aktiebolag.NET - Hur man startar ett aktiebolag? hosta.SE - Hur botar du din hosta lättast? hyreshus.COM/NET - Lista alla hyreshus/hyrevädar? krigshistoria.COM/NET/SE - Historia om krigen? kampsporter.COM/NET/SE - En sida om diverse kampsporter? katastrofer.COM/NET/SE - Katasrofer som har hänt i världen? sjukskriven.NET - Vad händer när du blir sjukskriven? skvallra.NET/SE - Skvallra online anonymt? musiksmak.COM/NET/SE - Ett forum för diverse musiksmaker? erotiknoveller.NET - Börja skriv lite erotiknoveller? almanacka.NET/COM - Din almanacka online? Hoppas du/ni gillar dom. :] Har lite fler ider om det behöves. |
fuckloopia.com ?
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson