![]() |
:D Japp, så skulle man ta studenten idag!!! :D
Nån annan? |
|
Citat:
Själv var det ett par år sen man tog studenten nu... |
Citat:
|
Fin fina betyg ;)
Tog studenten förra året, tyvärr så blev det lite för mycket av det roliga och jag kom aldrig iväg till stället vi skulle till. Men men, det gäller att passa på medans man kan. Hoppas att ni får en trevlig student :) |
EDIT: Såg inte att Joel Låg bakom sidan...
|
10 år sedan man tog studenten. Det borde firas!
|
Grattis!!
Fan va roligt man hade.. *avis* |
3:e Juni för mig!
|
Wow... vad åren har gått när man tänker efter, tog själv studenten 1992..
Tänk om man kunde gör a om det igen.. festen alltså.. Välkommen ut till verkligheten. / Tomas |
Fan 2 år sen för mig. . .då var man lycklig. . .Grattis till alla som går ut nu. . .!!
|
Lycka till och det är en dag att minnas så häll inte i dig för mycket ;) Tog själv studenten förra året... man skulle vilja göra om det ett par gånger till :)
Ritigt fina betyg du har också... jag var för lat för att ta skolan så seriöst (fick bara bra betyg i det jag tyckte var hyffsat roligt). |
Grattis. Hade tänkt skriva nåt om arbetsmarknadsläget, men jag vill inte missunna er glädjen.
|
|
Jag var på studentbal igår, fy fan vad roligt. Min 6:e i rad nu :)
Varför jag var där? Plåtade lite bilder till www.citysajten.com/tema/student05/ Länken blir nog inte länkad, ni som vill får väl klipp klistra lite :D |
Lite feedback från allt firande:
Festerna var sköna men dagen efter slog det mig... vad nu!!? Aja jag ska iaf till lumpen om nåra dagar... Liten fråga till er äldre: får man ha med en laptog till lumpen? fåt man tid åt annat? |
Citat:
Citat:
Citat:
|
9 Juni.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson