![]() |
Prisa herren för offtopic forum!
Ingen annan har tid att lyssna på mig så det är ni som drabbas. Jag är den inbitne singelkillen som helt enkelt har prioriterat datorn, jobb, hemsidor och mina gitarrer över allt annat. I torsdags besökte jag Burger king och medan jag väntade på maten så dök hon upp, jag har aldrig sett något liknande och i egenskap av att vara högljudd och pratglad så fann jag mig själv förvandlad till ett dreglande kolli med tallriksstora ögon. Som tur så har jag en bekant som jobbar på detta Burger king så jag frågade så klart vem denna kvinna är. Nu är det så att jag inte tänkte på att min vän på BK inte gillar att hålla tyst så damen allt handlar om fick ta del av vad jag sagt. Igår kväll spårade hon upp mig via nätet och efter ett 5 timmar långt samtal på msn kläcker hon ur sig att hon haft ögonen på mig sedan förra sommaren. Jag tror jag har en date på fredag helt enkelt. Sånt här händer ju bara inte... Sorry att jag skriver saker som ingen bryr sig om men nu kan jag förhoppningsvis fortsätta att göra klart ett projekt nu när jag fått säga det till någon. |
grattis!
|
Grattis... eller nåt. :)
|
Vilken solskenshistoria! Väntar med spänning tills fredag/lördag då vi får höra fortsättningen (för du kommer väl uppdatera tråden lika fint som Thomas gjorde i tråden om duvan? =))
|
Grattis!, ännu en lovande offtopic-historia!
Ps. Utan kärlek så lever man inte .. |
Citat:
Mobilen ringde nyss... det var från Burger king.. Enligt uppgift så är flickan i DTn distraherad och går runt och tittar efter någon som hon hoppas ska dyka upp. Gud så nervös jag är nu :) |
Akta så att det inte blir jobbigt för dig ifall hon skulle hitta den här tråden bara ;]
Skillnad på duvor och duvor.. |
Man kan väl bara gratulera!
|
Lysande :D lycka till på fredag.
|
Kul kul. . . lycka till!!!!
|
Underbar känsla i kroppen det sär...
Kan riktigt känna hur det kändes när jag träffade min käresta för sisådär 21 år sedan. (Kan meddela att vi har hängt ihop sen dess) Lycka till i helgen och glöm inte kondomen. (Mejla mig din adress om du behöver "Lastbryggan-kondomer") // Mats |
Kul med udda kontakter!
Hejar på dig! |
Grattis och lycka till!
Tror inte att det vore så farligt om hon skulle råka hitta tråden. Hon skulle nog bara bli smickrad. Vad många solskenshistorier det finns på WN helt plötsligt. Man blir alldeles varm i hjärtat. :) |
Citat:
Lycka till Jesper B :D |
Citat:
|
Eller så är det helt enkelt så att WN tar fram det bästa i oss ;)
|
Citat:
|
Jag är verkligen inte orolig över att hon skulle hitta den här tråden, inget har blivit sagt här som hon inte redan är införstådd i eller som jag inte kan stå för :)
Jo det här blev visst en riktig gulletråd, men jag vill nog avfärda solen som anledning, jag är överkänslig som fasen så jag bygger en krypta av min lägenhet i sånt här väder:) |
Citat:
|
Hur hittade hon dig över internet? Jag menar det är inte lätt... Polis säkert :P Secret Agent eller något annat. Du har bekräftat att du inte har något som du inte borde på dina hemsidor :D
|
Lycka till Jesper B! :)
Lär kanske bli ett och annat besök på hamburgerbaren här framöver? ;) /Peter |
Citat:
Inte med dagens communities. Många har bilder och vet man var man skall leta så är det inte så svårt. |
Hon hittade mig betydligt lättare tack vare att min (hennes arbetskamrat) gav henne lite hintar om var hon skulle söka. Att jag sedan är aktiv i flera communities och forum gör inte sökande svårare.
Och nej det är ingen som prankar mig, det ploppar fram sms och nu är vi nog uppe i 10 timmar på msn de senaste två dagarna:) |
Låter mer än bra det där :)
Som Mats sa, glöm inte kondomen nu! Annars kan jag inget mer än att säga lycka till |
Citat:
|
Nåt liknande hände mig på Burger King
När jag står och beställer får jag syn på en söt tjej som stog i köket och brassa hamburgare. tänkte inte mer på det men när jag får min Whooper har hon skrivit KRAM på omslagspappret =) |
Citat:
|
Har aldrig fattat mig på de som inte får ragg och tycker att det är så jobbigt.. :) Det är ju bara att testa, säger 10 nej kommer den elfte att hoppa på dig av glädje :) Statistiken är någonstans på att var 11 tjej kan tänka sig vara med dig :)
Eller så gör ni som i "Hitch" för er som såg den |
Eller så skiter ni i det och tjänar några miljoner.
Annars är det bara att gå ut och roa sig, så kommer det något med tiden. Om det är en fin flicka har du tur, är det en smäll på käften har du mindre tur! |
Gör man det rätt så får man ingen smäll på käften utan märker på tjejen att det inte blir nåt och spanar vidare :) Bara att använda sitt sjätte sinne. Efter att man pratat med det motsatta könet i 5 minuter ska man kunna avgöra hur långt man kan gå.. :)
|
Ja det verkar ju inte vara så mycket tjejer här iaf. ;P
|
Citat:
Lycka till på Fredag, bara 1 dag kvar nu! Citat:
Singelflickor kan PM'a mej och singelgrabbar kan PM'a usern Googlebot om det låter intressant. Thomas |
Thomas: Det smög sig med fredag.... Har nyss lämnat av henne hemma hos sig.. Igår umgicks vi hela kvällen och när jag lämnade av henne kom den där magiska första kyssen :)
|
Låter precis som på film nästan, gött att det gått bra!
|
Citat:
1. "Jag tror jag har en date på fredag helt enkelt." Känns inte som du uppdaterat tråden ordentligt iom att det tagit en sån här vändning utan vår vetskap! Vi kräver ju inte att vi skall veta allt i detalj, men just nu är vi ju helt oinformerade och totalt lämnade ute i kylan. 2. Klockan är 04:16 och du har citat "nyss lämnat av henne hemma hos sig", stackars personal-avsvariga på din lokala BK imorgonbitti!. ;) Thomas |
Citat:
Jag har uppdaterat dåligt men anser mig ha goda anledningar till detta, skrivit upp till mitt taxileg(tar nästan en hel dag), firat min bror och just det: spenderat tid med damen i fråga. I nuläget så tar vi babysteps och lär känna varandra men attraktionen finns där i överflöd och än så länge kommer vi väldigt bra överens. Det är lustigt att man vet så lite, hon har trots allt haft koll på mig i ett år nästan men inte vågat säga något och min tanke om henne var: "Holy shit, inte en chans att hon ser på mig två gånger". Sen slår livet till och alla förutsättningar slår bakut. Nu ska en mycket glad Jesper gå och lägga sig. :) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson