![]() |
Såg precis en bild jag tyckte var värd att delas med.
Kan detta vara något extremt, eller är det någon annan här som har ett liknande rum? :P *old url/bild borttagen* |
Haha :P hade vän som jag arbetade ihop med förut, som hade ett helt cola-torn bredvid datorn samt hela rummet fullt av spelaffischar :P och två 2 skärmar.
|
Tornet känner jag igen, har två stycken brevid min skärm.
Dessvärre smakar cola illa, så det får bli pepsi-max torn. Vet inte hur många burkar det är, har redan pantat två stycken papperskassor |
Tycker det likar en "light" version och Decibel's datorrum, fast iofs bara en tendens.
Thomas |
Fan e det mitt rum ni visar?? :lol:
Skoja! |
Vet inte om jag placerar mig bättre eller sämre relaterat till dendär bilden, men men
(kan väl tillägga att det är nystädat och det saknas ett par plattskärmar, bakom serverhögen skymtar också min egna maskin) Vågar inte ta kort nu, har inte städat sedan sist :P Ser så klent ut nu utan högtalarna, förstärkaren och röran :ph34r: *bilden raderad* |
Citat:
Thomas |
Citat:
Får återkomma imorrn när jag städat bort de värsta med ny bild på hur det ser ut egentligen ;) |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Ögonblickskort hos Thomas, 3 musmattor iaf haha.
|
Satans vad fint du hade det då, dumt at jag lånat ut kameran...
|
Citat:
Försöker hugga åt mig ett par till stilpoäng då... Ett av mina disk-rack i hallen... http://cosendo.se/Pict0001.jpg |
Så fint är det inte, finns en andra sida på skrivbordet oxå ;)
|
Citat:
Fan va burkar du verkar ha decibel. Själv lever jag på en P4 2.8Ghz |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
ska skicka in kort på min arbetsplats från jobbet imån :)
|
Mats har fint vet jag, han har nyss skaffat nya grejer!
Thomas |
2 bifogad(e) fil(er)
Blev lite inspirerad. Så här ser det ut på mitt kontor.
(observera att detta är Live, inget trams med att städa undan verkligheten ;) |
Tycks mig se en två mobiler, en telefon, liknande miniräknare som thomas...
Massa papper och en trevlig tft :) Blir så avundsjuk på tft, beställer snart fan en. |
Citat:
Thomas |
Citat:
http://www.logitech.se/index.cfm/products/...,CONTENTID=9874 Citat:
Är det förresten ett GN 9120, men ser på ditt skrivbord? Jag skaffade även ett sådant för en tid sedan. Dock har jag inte fått upp den vackra laddningsenheten vid datorn ännu. (jag har slut på eluttag där...) |
2 bifogad(e) fil(er)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Kul tråd med fina skrivbord:) Mats: bra lösning med kablaget, borde man ta efter .
Här är mitt (alltid städat?): |
Citat:
Citat:
Thomas |
Köpte också en GN 9120 efter en del övertalning av Thomas, underbar pryl!
|
Citat:
Har någon liknande ränna hängande under skrivbordet, men där är numera fullt... |
Citat:
|
Vad är detta, ordning och reda överallt, jobbar ni aldrig ? ;)
|
Citat:
// Mats |
Citat:
Thomas |
Citat:
Jag blir iaf mycket effektivare om jag har ordning och reda. // Mats |
Fan så snyggt ni har det, mitt liknar väl mest Filip:s arbetsplats. Fast just nu är det lite värre faktiskt. I alla högar av lösa papper, anteckningar, postIt-lappar så finns mitt tangentord.....
Kul tråd faktiskt, få gå på visuella studiebesök hos andra. Ja ja, ska försöka fixa fram en bild inom kort. /Jonas |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Jag måste byta bransch tror jag :D
Uppdaterar med en bild till... Kass mobilkamera från sovrummet, här står lite allt möjligt, branväggar, VPN, trådlösa WPA-nät och yada yada... Inte helt färsk bild dock. |
Citat:
Thomas |
Citat:
Hejdlöst bra kvalitet. // Mats |
Citat:
|
Citat:
Men har en dator i sorvrummet också ja :) Nu när man sett alla andras skrivbord måste jag ju fixa iordning nåt, detta går inte. Får bli ett besök till farsan imorrn och hämta lite virke och bygga hylla ovanför arbetsbordet. |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Kan starkt rekommendera deras fabriksförsäljning där du kan köpa kontorsmöbler med 40% rabatt. Bytte även ut till ett höj/sänkbart arbetsbord på lagret. Skall se om jag kan ragga tag på fakturorna och messa dig pris. (Dom ligger hos revisorn) Citat:
// Mats |
Citat:
Thomas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson