![]() |
Här är de, bjud via PM.
webbkonto.se webkonto.se webbkonto.com webbkonto.net lesspoker.com revolverpoker.com pokerdoubler.com pokerdouble.com quizeasy.com quizeasy.se adsmart.org skodaforum.se skodaforum.com pokernet.info pokerstart.info |
Skodaforum.se å .com kommer man förlora i en tvist.
.se framförallt! |
Citat:
|
varför skulle de göra det? finns ju chans med är den verkligen så stor?
|
Jag orkar inte skriva ett långt inlägg.
Istället kan ni söka på Volvo´s tvister så kommer ni märka att det är precis vad detta handlar om. Tyvärr klockan är snart 3 orkar bara inte. :( |
Jag såg inga ATF om någon Volvodomän hos Nic-se. Inte kan de förbjuda dig att använda deras namn på det viset?
|
var .com
|
Alla domäner finns kvar:
webbkonto.se webkonto.se webbkonto.com webbkonto.net lesspoker.com revolverpoker.com pokerdoubler.com pokerdouble.com quizeasy.com quizeasy.se adsmart.org skodaforum.se skodaforum.com pokernet.info pokerstart.info Plus några till: adsmart.se adsmart.org legitimation.se posera.se |
legitimation.se skulle jag sälja mycket mycket dyrt...
bankerna borde vara intresserade av den.... typiskt värdefull domän om jag får fatta tycke |
Citat:
Det har säkert en framtid så att hålla på den lite, är nog smart. Thomas |
Tack grabbar för tipset. Har varit min tanke lite också.
|
Uppdaterad lista (alla tidigare + ett gäng till):
adsmart.se adsmart.org biljettpriser.se festivalkoll.se hotellkonto.com hotellkonto.se legitimation.se lesspoker.com pokerdoubler.com pokerdouble.com pokerklader.com pokerklader.se pokerplagg.com pokerplagg.se pokernet.info pokerstart.info posera.se quizeasy.com quizeasy.se revolverpoker.com skodaforum.com skodaforum.se webbkalender.se webbkalender.com webbkonto.se webbkonto.com webbkonto.net webkonto.se |
Samtliga är fortfarande till salu om någon är intresserad.
|
tror inte du behöver oroa dig för skoa domänen....bara att kolla på alla olika bilklubbar som finns, Seat Club Sweden, Saab turbo club mfl...
bör inte vara nån fara med namnet! |
pokernet.info gick på auktion via snapnames och den gick för 800 dollar
pokerstart.info köpte jag via pool.com när den gick ut. |
Oups så kan det gå om man inte betalar sina domäner. Här kommer en uppdaterad lista:
adsmart.se adsmart.org biljettpriser.se festivalkoll.se hotellkonto.com hotellkonto.se legitimation.se lesspoker.com pokerdoubler.com pokerdouble.com pokerklader.com pokerklader.se pokerplagg.com pokerplagg.se posera.se quizeasy.com quizeasy.se revolverpoker.com skodaforum.com skodaforum.se webbkalender.se webbkalender.com webbkonto.se webbkonto.com webbkonto.net webkonto.se |
Tar bort några ur listan och lägger till några nya. Samtliga till salu om någon är intresserad.
adsmart.se adsmart.org biljettpriser.se festivalkoll.se hotellkonto.com hotellkonto.se legitimation.se lesspoker.com pokerdoubler.com pokerdouble.com pokerklader.com pokerklader.se pokerplagg.com pokerplagg.se posera.se quizeasy.com quizeasy.se revolverpoker.com skodaforum.com skodaforum.se webbkalender.se webbkalender.com Nya: pokerkonto.se pokerkonto.com pokeraccount.net pokeraccount.org |
pokerklader? pokerplagg?
Jag säljer pokerskjorta.se pokerkjol.se pokerhatt.se pokertapet.se pokerkakel.se pokerutsikt.se Fler poker-domäner kan ordnas om intresse finns. |
robertsson,
Har du nån pokerdomän med siffror? Gärna 24 om möjligt. |
Citat:
|
Citat:
poker-24.se poker-24h.se 24h-poker.se spelapoker24.se pokerspel24.se Eller menade du någon pokerdomän med 24 siffror i? Det finns garanterat ledigt i så fall... ;) /Peter |
Lite uppdaterad lista.
Skulle vara skönt att bli av med några domäner så tveka inte att skicka ett PM om det är någon som är intressant. adsmart.se adsmart.org biljettpriser.se festivalkoll.se hotellkonto.com hotellkonto.se legitimation.se lesspoker.com pokeraccount.net pokeraccount.org pokerdoubler.com pokerdouble.com pokerklader.com pokerklader.se pokerkonto.se pokerkonto.com pokerplagg.com pokerplagg.se posera.se quizeasy.com quizeasy.se revolverpoker.com skodaforum.com skodaforum.se webbkalender.se webbkalender.com Nya: seoguiden.com seoguiden.se |
Vad är backorder av en domän?
|
Men med skodaforum.com borde det väl vara lungt? Jag menar, man behöver väl inte syfta på just "skoda". Kan ju vara ett forum som heter sko - Sko da forum :) hehe, nah, jag vet inte hur det gäller.. men men :D
|
Citat:
|
Väldigt nyfiken på vad Robertsson tänkte när han skaffade....
pokertapet och pokerkakel.se ;) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson