WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Beställningar ? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=6553)

dunken 2005-03-06 12:14

Hur har det gått för er dom senaste dagarna ?

Tycker min försäljning idag igår och i fredes inte var något vidare.
Har ni märkt någon skillnad ?

mvh/Tomas

Mats 2005-03-06 13:19

Hela Februari och någon vecka in i Mars är kostant sämre än övriga månader hos oss.
Vad det beror på kan man bara spekulera i men jag tror att det hänger ihop med December/Julklappar. Hämta igen sig vid lön i Januari och inga pengar kvar i Februari.

Men jag jobbar som så att om jag vet att det skall bli dåligt så gasar jag på extra för att ta tillvara på dom få kunder som trots allt vill handla, att dom skall göra det hos mig.

Har jobbat med nyheter 3-4 ggr i veckan och skickat nyhetsbrev varje söndag i 4 veckor nu, det ger ett klart förättrat resultat. Jag tror inte att det är bra att luta sig tillbaka och konstatera att det är dåligt och inte göra nåt åt det. Full fart med inköpen m.a.o.

Har lagt en order på 2800 DVD från USA som kommer på onsdag så det blir nyhetsbrev för femte veckan i rad nästa söndag också :)

Det som är skönt att man vet att det lossnar nu en bit in på Mars.

// Mats

dunken 2005-03-06 20:18

Februari var samma som julförsäljningen hos mig men jag kan tro oxå att det är som du säger att det handlar om uppdateringar.

Jag har uppdaterat de senaste tre veckorna och skickat nyhetsbrev och då har det funkat mycket bra dock gjorde jag inte det förra veckan så det är säkert därför det är lite sämmre nu dessa dagarna.

Jaja hoppas att det är som du säger att det släpper i mitten av mars :)

Fortsätter det uppåt så blir det skoj :)

mvh/Tomas

BE Network 2005-03-06 21:43

Denna veckan har varit bra, iaf ons-tors-fre men nu lördag och söndag har det varit bedrövligt!!

-Jonas

dunken 2005-03-06 22:12

Citat:

Originally posted by Blue-Eye@Mar 6 2005, 22:43