![]() |
Surfade runt lite och kom in på den här http://www.haftet.se
Känns som dem tagit lite inspiration från blocket :lol: / Niklas.k |
Yepp. Och tjänsten verkar drivas av en riktig stjärna också :)
*holder: Henrik Waara Testa googla det namnet :-) |
jag tror nån kan räkna med en stämning...
|
|
Citat:
|
Saxat från http://www.pellesoft.se/communicate/...rumid=72&sum=0
Citat:
|
Varför vill man planka blockets otroligt fula design? Usch...
|
Citat:
|
hmm.. det där är inte ens en plankning.. det är en ren kopia.. det enda han missat är bakgrundsfärgen..
t.om fonten i loggan är samma.. jo han kan nog räkna med stämning |
|
Blocket vet om sidan. :P
|
Citat:
|
Citat:
|
Vad sa blocket då?
|
ITParadiset verkar konsumentvänligt och trevligt
Ibland förstår jag inte RIKTIGT pricerunners idé vid val av butiker att lista. Vi har t.ex fått veta i somras senast September är ni med I september senast oktober är ni med o.s.v... Om de inte vill att man konkurrerar med deras annonserande eller vad det är hmmm. Nåja! Trevlig dag! Nu blir det att hämta kaffe p.g.a upprördheten.. /Ändrat - Felstavning |
Citat:
Med tanke på vilka som äger Blocket så är nog ett brev skickat med innehåll av typen " Ta genast bort sidan annars..." :D |
Citat:
|
"Sidan kan inte visas" :lol:
|
haha! den domänen var jag nära att regga, innan jag insåg hur marknaden för den branshen ser ut.
ännu roligare, Kod:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' blocket =) |
Citat:
Jag fick följande fel när jag gick in: Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' The log file for database 'blocket' is full. Back up the transaction log for the database to free up some log space. D:\CLIENTS\HAFTET.SE\WWWROOT\../scripts/default.asp, line 394 Låter som att han kallar databasen likadant, vad kan det vara mer än rippoff rätt av. /Zoran Ah, sorry, såg inte inlägget ovan innan jag kommenterade. |
Citat:
/Zoran |
Nu har även Computer Sweden uppmärksammat haftet.se.
De har försökt nå ägaren till haftet.se, men han som svarar i mobiltelefonen säger att han köpt telefonen av den gamle ägaren. Haha! w ww.idg.se/ArticlePages/200503/18/20050318141544_CS/20050318141544_CS.dbp.asp |
CS skriver mer i måndagens tidning också...
|
Citat:
|
Måste nog säga att han är rätt så modig, för blir denna sida kvar en längre tid, så ska jag plagiera aftonbladet.se
|
Jag ska kopiera naken.org och själv läcka det till Ashberg.
:) (nakenigen.org är visst ledig) |
Förmodligen har killen tillstånd. Eller något liknande.
|
Citat:
|
Ser att siten (haftet.se) har ändrat lite i designen nu med ny logga etc...
|
fortfarande väldigt lik blocket, tycker jag.
|
men det är fortfarande VÄLDIGT likt blocket...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson