![]() |
Är det fler som det har pajat för? Här är den nere alltid när man behöver den :angry:
|
Paj här också. Samma sak för någon vecka sedan. Som tur är finns det oftast alternativ.
|
Så handikappad man blir.....
|
Veckans I-landsproblem?
Edit: attans vad man tänker för mkt på IT just, nu....ni kan ju gissa vad felstavningen var ;) |
Jag fick precis nytt bredband och tänkte....... va --- vad är det med MSN, installerade om den och sen funkade det inte ändå. Sen gick jag hit och läste och blev glad. :)
|
ryktas vilt om att dom uppgraderas MSN på nåt vänster
|
Trist att dom inte la uppgraderingen inatt när man sover....
|
Nu rockar den igen....
|
Funkar fortfarande inte för mig, Kör MIranda-Im vet inte om det kan ha nått med saken o göra..
|
Citat:
|
Igång nu
|
Jag kör MSN + Yahoo mess pga av många i Asien och USA föredrar Yahoo...
Yahoo är ganska kul faktiskt... MSN:s nya version kopierar Yahoo rakt av nästan, funktioner som nu finns i MSN har funnits länge i Yahoo. // Jonas |
Min började precis fungera.. Men jag har märkt att jag om inte jag kommer in behöver det inte vara fel för andra.. Min tjej kan fortfarande komma in och tvärtom. Men blir det en gång stopp så går det inte att komma in på några timmar, även fast andra kan det.. skumt..
|
Osså var de nere igen ...
(Tänk att man kan vara så beroende .. ) |
Tur man har icq också... Använder Miranda så jag tänker inte på om det är icq eller msnkontakter. Fast nu är ju halva listan borta :)
|
Citat:
|
Force maijure? ^^
|
www. e-messenger .net funkar för mig..
|
MSN funkar för mig och har gjort så hela kvällen.
Hörde dock om några polare som hade problem... |
Citat:
|
Jag försöker desperat komma in på msn, någon annan som har samma problem?
Shit man känner sig verkligen handikappad när man inte kan logga in :S Har prövat alla webb-baserade tjänster också men funkar inte heller, och msn-statusen är "stabila" |
Vet inte om detta kan hjälpa er men det hjäler mig ivf:
Då msn inte funkar i swe/eu så brukar det funka i usa så jag brukar ange att den loggar in på någon annan passport-server (heter väl så?) än den "vanliga" Edit: Jag kör msn/icq/aol+irc genom ssh till min linux burk, och där finns möjligheten att ange serveradresser |
Citat:
Sök på error koden så får du oftast hjälp med det. |
Well, det ordnade sig och jag kunde logga in efter en stund.
Det fanns inga errorkoder att söka på så.. Jag kör vanligt mn på vanligt windows Xp så jag är osker på om man verkligen kan ange andr serveradresser, jag har då inte sett att man kan iaf. Om någon ve så berätta gärna, kan ju vara bra att veta om... |
Det är vanligt att msn ligger nere då och då. Det blir ramaskri varje gång hos alla pojkar och flickor som msnraggar. :P
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson