![]() |
Så här i uppesittarkvällen
är det bäst att vara en snäll en Kanske tomten då har i säcken sin ett snabbare bredband till datorn min Men om det nu alls inte går hoppas jag ändå att jag får tid att ta del av allt det som står på Webmaster Network ännu ett år God Jul |
GOD JUL !!!
:D :D :D |
javisst skall ni alla ha en god jul
i stugor, våningar, höghus och skjul låt oss alla fortsätta sälja för stora pengar kläder, sexhjälpmedel, mobiler och sängar menar på att wn växer för var timma men vill egentligen bara visa hur bra jag är på att rimma det är jul men alla är vi av samma skrot och korn därför tar nog många av oss ändå en titt på datorn God jul! :lol: |
God Jul.
|
god jul alla :D
|
God jul på er!
Hoppas att alla som har nätbutiker har haft en god försäljnig fram tills idag! Nu börjar rean! :D |
Jättefint rimmat!
God Jul på alla WN'are Thomas :rolleyes: :) ;) :o |
Stämmer in i körsången med en stor önskning om en...
GOD JUL |
Gör väl ett försök jag med :P
Vi som jobbar med asp och php vill gärna få en lugn vit jul se All stress och support är puts väck Måhända har tomten en ny server i sin säck Ingen krash och ingen spam Under granen ligger kanske mera ram Vi njuter av köttbullar, korv, sill och strömming Och glömmer bort all uptime, service och ping Julens många budskap är dock för fina för att hämtas via internetlina Från alla mina websajter till alla era websajter: En riktigt god jul :lol: |
God Jul
|
God Jul på eder alla
Här är det regn så inga fötter kalla Fixat knäck och mat hela dagen lång För att se allt slukas mellan dans och sång La flera tusen på julklappar och paket Är helt slut.. usch vad jag och frugan slet Men det är det värt, ja varenda peng När alla barnen sent - leende går till säng God Jul på er! |
God Jul på er alla!
|
Jag vill bara önska er alla en God jul, så.. God jul! :D
|
God Jul!
|
Go' Jul på dig med...
:rolleyes: |
God Jul alla WN:are
/Anders Holgersson |
Godjul på eder alla också.
Må ni få det ni önska, och må dom i eran omgivning få det dom önska ;) Mvh Marcus |
God jul!
Jag fattar inte hur ni kan rimma så bra! :) |
God jul!
Blir inget rim från mig för nu måste jag strax rusa till julbordet. :) |
GOD JUL alla! :)
|
God Jul!
|
God Jul!
|
Linux, Apache, PHP och MySQL
Jag hoppas verkligen att du varit snäll PHPportalen, WebmasterWorld, och SEO-Chat Ta det försiktigt för att på gatorna är det glatt Hårddisk, RAM, Grafikkort och TFT Vad som finns i säcken får vi se SEO-Guy, Search Engine World och WN.se I år kanske du får en klapp eller tre TradeDoubler, Adwords och Adsense Nästa år ska vi klocka till en högre frekvens src="", alt="" width="" och height="" Denna julen blir väldigt elajt XHTML, CSS, JavaScript och Validering Nu ska jag gå och fixa julbordets servering <h1>, , och <a> Jag hoppas du får en bra da' Skinka, sill och kycklinglår GOD JUL och GOTT NYTT ÅR Önskar Rasmus Lindström från soliga skåne! =) |
God Jul på er alla, hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
Själv är jag spyfärdig av all mat och snask!!! |
pepperkakor och julmust just nu... och så lite Neverwinter Night på det sen...
|
Ja håller med :)
God Jul på er alla. |
GOD JUL allesammans, i efterskott. :D
|
God jul, eller fortsättning som man kanske säger!
Fast det är fortfarande jul, ända till Knut! Kul att se att det inte var någon som postade något i denna tråd mellan 13:53 och 21:16 igår! Verkar med andra ord som alla vi datornördar fått en fröjdefull jul, och inte suttit vid datorn! :rolleyes: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson