![]() |
Försökte starta en ny tråd inne på feedback, men jag lyckades inte med det. :(
Detta e allt jag får upp: Fel-meddelande: Du har inte rättighet att starta en ny tråd i detta forum, detta beror till 99% på att ditt konto på WN är så nytt så ingen moderator har hunnit ge dig skrivrättigheter. Anyone? |
Citat:
EDIT: eller skapade du denna tråden för att någon moderator ska kolla på det? (tänkte efter lite för sent ^^) |
För att pusha på moderatorn så man får skrivrättigheterna. ;)
|
Måste man inte ha skrivit 30 inlägg för att automatiskt få skrivrättigheter att skriva i feedback-forumet?
|
Citat:
|
Citat:
Syns det ett feedbackforum på förstasidan för er som postat mindre än 30 inlägg? Thomas |
Jag har sett feedbacktrådarna sedan dag ett.
är man inte inloggad så ser man dem inte. |
OK, men då har jag iaf fått svar på min fråga så jag lyfter på hatten och tackar för er hjälp. :D
|
Jag ser Feedback tråden! (21 inlägg blir det nog med denna)
|
Ja, feedback-sektionen såg jag oxo från början. :) Men kunde inte skriva i den. :(
|
Citat:
Jag kan förstå varför ni inte vill att folk ska komma in och skriva på feedbackforumet om man har skrivit under 30 inlägg, men varför är tanken att forumet inte ens ska visas för de medlemmar som skrivit under 30 inlägg? Den enda motiveringen jag kommer på är att folk inte ska se det, och sen posta 30 "skit-inlägg" bara för att få tillgång till forumet, men det skulle nog inte få en så avgörande effekt om ni förstår vad jag menar. Fast jag kanske missar nåt (misstänker att det är så)? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:09. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson