![]() |
Tjena! Designen är INTE limegrön... Vore tacksam on någon admin kunde ändra limegrön till röd
Här kommer en mer utvecklad design än den tidigare. Endast PSD säljes. CSS kostar +1.000 SEK Små ändringar kan göras efter köpet. Startbudet ligger på 1.000 SEK. På Lördagen den 8/8 avslutas auktionen. Spelar ingen roll hur mycket mer det budas. Här är designen: http://newshape.se/projekt/wn/design_rod.jpg Är tillgänglig för webdesign projekt. Håller låga priser. PM me. Innehar F-skattsedel. Det ska du också ha. |
|
Har uppdaterat inlägget. infot finner du där
|
Vart är den limegrön? :)
|
oj. fail. Vore bra om någon admin kunde ändra det.
|
Bud liggerpå 1050 SEK.
För direktköp: 1200 SEK |
Hej. Budet har tillbakadragits :/
Och jag vill få bort denna design. Så den som erbjuder 500 SEK får den direkt. Kollar wn ofta. |
Designen såldes ej. Någon som ger rimligt bud för direktköp? Minst 500 Dock
|
Synd du inte säljer till privatperson :)
|
Säljer den till privatpersoner också.
|
Designen är såld. Tackar alla för visat intresse
|
EHM?!?!?!? - är detta ok? Har du pratat med Vaxjoplaza.se?
EDIT: "inte Limegrön utan röd - och unik" |
Citat:
Suck... |
Citat:
|
LOL, den var visst limegrön! :D
|
Ajdå, och allt detta efter den blev såld, right?
|
haha, tog sig tid att ändra färg alla fall ;)
|
de är ju knappast likadana... visst man ser likheter, men hur ofta gör man inte det på nätet? speciellt på community-sidor, tror alla här kan räkna upp minst 20 sidor till som följer mer eller mindre samma mall :P
|
Tyckte inte heller dom var identiska ?
|
|
Aaah, därav limegrön :)
|
Citat:
Citat:
|
Dessutom står det "Grym design till salu, inte Limegrön utan röd - och unik" i rubriken
|
Tack snälla för all information, det är underbart hur alla här känner till allt som sålts, jag gör det garanterat inte men jag har lite bondförnuft och kan gissa mig till att denna design inte är superunik.
Det ser man enkelt om man besöker hemsidan hos säljaren och ser vad som gjorts tidigare. Inte heller är jag speciellt orolig över unikheten med designen eller ej, mycket på nätet liknar varandra. Varför jag säger detta? Jo jag är köparen och ändringar kommer att göras i designen innan den tas i bruk, så att den blir mer unik. Jag ser en potential i att utveckla den vidare utifrån de behov jag har och det är därför jag köpte den och det har säljaren lovat att göra så ni kan ta det lugnt allihop. |
Men nu var det ju inte bara du, SweCat, som påverkas av detta utan även den förra köparen av den gröna varianten.
|
Hur kan han påverkas när designen kommer att ändras?
|
Måste säga att jag inte heller ser några problem...det är en standard design (boxed design) som har en hel del olikheter, bland annat i headern som är helt olika. En del grafik är lika visserligen, men inte tycker jag att man kan säga att designen inte är unik bara för att dom utgår från samma mall?
Grattis till köpet SweCat, hoppas det blir en bra design ;) |
Citat:
|<-----------ruta--------->| |<----------meny-------->| |<-box-><-box><-box>| |<-box-><-box><-box>| |<-box-><-box><-box>| |<-box-><-box><-box>| Lite unika stiler/färger/funktioner på boxarna och menyn. Tänk efter hårt nu hur många sajter du ser DAGLIGEN som följer denna mall. Folk letar verkligen efter den minsta lilla ursäkt för att klaga på nätet. P.S Tipsa yahoo att google använder samma format på deras sökresultat!! Tycker det är bra att köparen verkar vara en mogen person iaf. |
Blir tokig på alla som säger att det är en vanlig standarddesign...
|
Citat:
|
Va tusan är det här nu då? Jag har köpt en liknande design för ett par månader sedan med bara lite andra färger. Den har man ju ingen lust att använda nu.
|
Citat:
|
Ähum, HON om jag får be ;-)
Dessutom svarar jag inte för om andra liknande är sålda, men den jag köpt kommer att ändras en del ja. |
För att inte andra ska gå på samma nit o köpa samma design med annan färg länkar jag min här så ser ni vad jag köpt, http://www.jonnyelofsson.se/design_gron2.jpg
Jämför med den som såldes här http://newshape.se/projekt/wn/design_rod.jpg |
undrar hur många unika designs som sålts av denna typ :blink:
|
Likheterna är slående... Då blir rubriken innehållande ordet unik lite ifrågasatt
|
Citat:
Om åtminstone valet av fotografier hade inspirerat köparen lite så.... Bluff? Någon? |
Likheterna? Det är för f*n samma plåtnummer på bilen :D haha
|
som sagt i tråden har jag med köpt en design för ett tag sen, rätt mycket lik elofssons
|
Andreeas, din hade likheter, men jag instämmer att Elofssons är likadan förutom färgen.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson