![]() |
Sæljer ett komplett webinterface och bokningsscript før mjukvaran psyBNC.
Det ær eget utvecklat och ingen open sorce. Scriptet ær kodat i PHP & MySQL, och är helt automatiserad från grunden och betalnings funktionerna är kopplade mot telefix om man nu vill detta. Du som Admin kan: Söka efter kunder Lägga till användare ( behövs ibland men är förövrigt automatiserat ) Inställningar på sidan ( Så som sätta spärrar för hur många kunder sidan vill ta imot och hur många som får ansluta mot Quakenet ) Nyheter ( Skriva nyheter ) Ändra och lägga till driftstörningar Logg ( Som loggar allt som händer, om någon försöker logga in som admin etc ) Borttagna användare ( Kunders konton som gått ut eller blivit avstängda ) Statistik ( Hur många kunder det finns i databasen, hur många som är anslutna mot quakenet osv ) Samt även en hel del andra funktioner. Du som kund kan: Ändra lösenord Förlänga ditt konto Lägga till fler bouncers ( om ditt konto till låter det ) Før en liten summa så kan jag æven skicka med en egen fix som ordnar vissa buggar i psyBNC och motverkar något som heter throttle. Bud och frågor tas i tråden eller via pm. |
Vad hade du tänkt dig?
|
Vet inte riktigt, kom med bud bara :)
|
Får man ensamrätt eller säljer du det till flera?
|
Det beror på buden om man sæger som så. Och budgivaren. Ger budgivaren ett bra bud så kan vi komma øverens om att man får ensamrætt.
|
Är detta BounceITs gamla system/sida?
|
Citat:
|
Jag bjuder 500kr på en kopia på scriptet.
|
Accepterar INTE ditt bud på 500 før en kopia. Det ligger många timmars kod bakom det hær scriptet.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
OF: Längesen man såg dig Shadowofaman! |
Startbud på 1000:-
|
inpbox: Har du några screenshot och/eller möjlighet till demo?
|
Citat:
|
Login till admin panel:
ADMIN PANEL Username: shadowofaman1 Passsord: demo OBS: Buggar lite då webhotellet ær fel instællt. |
Fortfarande till salu? :D
|
haha, rätt gamal tråd men scriptet finns kvar :)
|
Jag fick en error när jag loggade in på adminkontot:
"You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '\\\'60' at line 1" |
Lite lost när de känns som interna "nyheter". :P
Visserligen typ 2år ooold. Och till alla er som gjort deals, idlat, osv med våra bncs, ni är rätt fattiga? Att ens orka lägga 50kr på 20bncs att ja i en kanal, nu ser ni vad erat handlade hart gjort. Och ni säger \"men varför kan man köpa 20bncs för då?\", tja för att ge ut till sina RIKTIGA kompisar? Inte ha för att det ska se ut som att du har polare. Lägg pengarna på ny dator eller något istället för att verkligen sabba för personer bakom en tjänst som är till för kunden. |
Funkar fint för mig att logga in...
|
Såg att jag råkade sätta ett ' tecken bakom länken. Den som framkalla sql errorn.
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:15. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson